Kildende, prikkende smerte i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

grinny

Jeg er på CD 8 og har siden min mens stoppede haft en kildende, prikkende smerte i underlivet, mest i venstre side. Jeg ved ikke rigtig om man kan kalde det for smerte, for det gør som sådan ikke vildt ondt, det kan mærkes og så er det rigtig irriterende. Det er værst når jeg er på toilettet, lige meget om det er det ene eller det andet.

Nogen der har prøvet det? Er lidt bange for om det kan være en cyste på æggestokkende, men det burde vel egentlig gør mere ondt? Tænker bare at så er der måske en grund til at jeg ikke kan blive gravid? Og igen, jeg er blevet skannet indvendig flere gange, hun ville vel have opdaget det?

Åh, hver evig eneste cyklus synes jeg der sker noget nyt med min krop 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

grinny

Ingen der kender den "følelse"?

Anmeld

3. januar 2013

grinny

Opper den lige en sidste gang i håb om at der sidder en derude der ved hvad jeg snakker om 

Anmeld

3. januar 2013

banana3

grinny skriver:

Jeg er på CD 8 og har siden min mens stoppede haft en kildende, prikkende smerte i underlivet, mest i venstre side. Jeg ved ikke rigtig om man kan kalde det for smerte, for det gør som sådan ikke vildt ondt, det kan mærkes og så er det rigtig irriterende. Det er værst når jeg er på toilettet, lige meget om det er det ene eller det andet.

Nogen der har prøvet det? Er lidt bange for om det kan være en cyste på æggestokkende, men det burde vel egentlig gør mere ondt? Tænker bare at så er der måske en grund til at jeg ikke kan blive gravid? Og igen, jeg er blevet skannet indvendig flere gange, hun ville vel have opdaget det?

Åh, hver evig eneste cyklus synes jeg der sker noget nyt med min krop 

Jeg kan ikke hjælpe dig, men kan du ikke ringe til lægen og sige du har en mistanke om der måske kunne være noget andet galt?

Anmeld

3. januar 2013

grinny

banana3 skriver:

Jeg kan ikke hjælpe dig, men kan du ikke ringe til lægen og sige du har en mistanke om der måske kunne være noget andet galt?

Min læge har overhovedet ikke hjulpet os på noget tidpunkt  Jeg har aldrig haft så dårlig en læge som jeg har fået nu 

Så håbede på at der var nogen herinde der kendte lidt til det så jeg ikke behøver at kontakte hende 

Anmeld

3. januar 2013

Tulipan

Kan heller ikke hjælpe dig, men hvis du ikke er tilfreds med din læge, så skift da?

Jeg var heller ikke tilfreds med min, så skiftede til en jeg fik anbefalet af en veninde. Er det bedste jeg har gjort længe

Anmeld

3. januar 2013

grinny

Anonym23 skriver:

Kan heller ikke hjælpe dig, men hvis du ikke er tilfreds med din læge, så skift da?

Jeg var heller ikke tilfreds med min, så skiftede til en jeg fik anbefalet af en veninde. Er det bedste jeg har gjort længe

Jeg vil rigtig gerne skifte, men pga. en masse lægestop her hvor jeg bor er der INGEN læge der tager imod nye. Vi har haft 3-4 læger som er gået på pension og ingen nye læger = alt for mange patienter og for lidt læger.

Hver dag tjekker jeg om der er ledige pladser, og lige så snart der er, er jeg væk 

Anmeld

4. januar 2013

Tulipan

grinny skriver:

Jeg vil rigtig gerne skifte, men pga. en masse lægestop her hvor jeg bor er der INGEN læge der tager imod nye. Vi har haft 3-4 læger som er gået på pension og ingen nye læger = alt for mange patienter og for lidt læger.

Hver dag tjekker jeg om der er ledige pladser, og lige så snart der er, er jeg væk 

Det er da godt nok surt for dig

Måske kan du snakke med din læge om hvilke forventninger, du har til ham/hende. Det kan jo være I snakker skævt af hinanden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.