Opstart i vuggestue før barsel slutter .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.870 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Hej piger .

Min barsel slutter før til april engang . Kan ikk huske slut dato ;D og min datter har været så heldig at få plads fra den 1/2-13 i en vuggestue som ogs har børnehave i . Der går min søn . Der er utrolig lang ventetid på vuggen der så har selvf sagt ja til pladsen . Men så kommer jeg i tvivl om min barsel så slutter når hun er startet eller om den først udløber til april som planlagt ..

Håber ik det er alt for rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

anynom

MarleneOlsen skriver:

Hej piger .

Min barsel slutter før til april engang . Kan ikk huske slut dato ;D og min datter har været så heldig at få plads fra den 1/2-13 i en vuggestue som ogs har børnehave i . Der går min søn . Der er utrolig lang ventetid på vuggen der så har selvf sagt ja til pladsen . Men så kommer jeg i tvivl om min barsel så slutter når hun er startet eller om den først udløber til april som planlagt ..

Håber ik det er alt for rodet

Den stopper først i april

Min barsel sluttede den 8/10 og Isabel havde dagplejestart 1/9

Anmeld

1. januar 2013

FruStolpe

Din barsel hænger ikke sammen med om hun starter i instution. Du har planlagt barsel indtil april, og det har du så stadig

Anmeld

1. januar 2013

JulieWH skriver:

Den stopper først i april

Min barsel sluttede den 8/10 og Isabel havde dagplejestart 1/9

Når okay perfekt tusind tak

Havde bare ikk lyst til at miste pladsen nu hvor de kan gå sammen sted

Anmeld

1. januar 2013

FruStolpe skriver:

Din barsel hænger ikke sammen med om hun starter i instution. Du har planlagt barsel indtil april, og det har du så stadig

Tusind tak

Anmeld

1. januar 2013

anynom

MarleneOlsen skriver:

Når okay perfekt tusind tak

Havde bare ikk lyst til at miste pladsen nu hvor de kan gå sammen sted

Nej, det kan jeg godt forstå

Anmeld

1. januar 2013

Muffinmus

Du kan sagtens køre ind over lang tid:-) eller få en halv dags plads de første mdr måske??
Min pige starter 1 marts og jeg starter til april.

Anmeld

1. januar 2013

MorTilEnPrinsesse

FruStolpe skriver:

Er det sådan alle steder? Jeg har forstået det som når baby starter så slutter ens barsel? Her går jeg allerede rundt og stresser for at finde et arbejde inden hun starter..  

Anmeld

2. januar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
MorTilEnPrinsesse skriver:

Er det sådan alle steder? Jeg har forstået det som når baby starter så slutter ens barsel? Her går jeg allerede rundt og stresser for at finde et arbejde inden hun starter..  

Sådan skulle det være alle steder

Held og lykke med jagten på job

Anmeld

2. januar 2013

Pige2009

MorTilEnPrinsesse skriver:

De to ting hænger overhovedet ikke sammen Min barsel sluttede 1/11-09 og Laura startede allerede i DP 1/9-09. Institution er én ting - barsel en anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.