Ægløsning ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Francisca

har lige et spørgsmål ang. ægløsning. Sagen er den at jeg ikke bruger prævention da jeg endnu ikke har fundet noget jeg helt kan tåle så manden og jeg har brugt kondom istedet. I nat glemte vi alt om kondomet. Så jeg bliver i tvivl om jeg nu har chance for at være blevet gravid? Vi har i forvejen en datter på 7 måneder og min sidste menstruations første dag var d.22 december. Jeg holder ikke øje med hvor mange dage der er i min cyklus. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

come2

Francisca skriver:

har lige et spørgsmål ang. ægløsning. Sagen er den at jeg ikke bruger prævention da jeg endnu ikke har fundet noget jeg helt kan tåle så manden og jeg har brugt kondom istedet. I nat glemte vi alt om kondomet. Så jeg bliver i tvivl om jeg nu har chance for at være blevet gravid? Vi har i forvejen en datter på 7 måneder og min sidste menstruations første dag var d.22 december. Jeg holder ikke øje med hvor mange dage der er i min cyklus. 

Muligheden er der.  Kan du ikke købe en fortrydelsespille hvis du ikke ønsker det?

Kan ikke lige huske hvor længe der max må gå inden den tages.

Anmeld

1. januar 2013

Francisca

come2 skriver:

Muligheden er der.  Kan du ikke købe en fortrydelsespille hvis du ikke ønsker det?

Kan ikke lige huske hvor længe der max må gå inden den tages.

Ved heller ikk hvor længe der må gå? 

Anmeld

1. januar 2013

come2

Francisca skriver:

Ved heller ikk hvor længe der må gå? 

Skal helst tages inden 12 timer og senest 72 timer (3 dage) efter ubeskyttet samleje.

Anmeld

1. januar 2013

Francisca

come2 skriver:

Skal helst tages inden 12 timer og senest 72 timer (3 dage) efter ubeskyttet samleje.

Så burde det kunne nåes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.