Lidt ekstra på bagen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juni 2009

Ox.

Hejsa allesammen!

Da jeg blev gravid, havde jeg lidt ekstra kilo på mig hvilket jeg har haft i nogen år efterhånden, i starten af min graviditet synes jeg det var rigtig nemt at holde mig sund, og tabte mig endda også lidt, men nu, i slutningen af min graviditet, finder jeg det ufatteligt svært!
Jeg kan simpelthen ikke styre trangen til mad, det er en smule skræmmende, og selvfølgelig irriterende, da jeg ved det kan give komplikationer. Jeg går meget hver dag, da jeg ikke har stillesiddende arbejde, men det hjælper simpelthen ikke mere ..

Er der nogle der har haft/har det på samme måde, og eventuelt har lidt gode råd? Både til før og efter jeg har fået den lille?

På forhånd tak!

Sussie 33+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Honningblomst

SussieOx skriver:

Hejsa allesammen!

Da jeg blev gravid, havde jeg lidt ekstra kilo på mig hvilket jeg har haft i nogen år efterhånden, i starten af min graviditet synes jeg det var rigtig nemt at holde mig sund, og tabte mig endda også lidt, men nu, i slutningen af min graviditet, finder jeg det ufatteligt svært!
Jeg kan simpelthen ikke styre trangen til mad, det er en smule skræmmende, og selvfølgelig irriterende, da jeg ved det kan give komplikationer. Jeg går meget hver dag, da jeg ikke har stillesiddende arbejde, men det hjælper simpelthen ikke mere ..

Er der nogle der har haft/har det på samme måde, og eventuelt har lidt gode råd? Både til før og efter jeg har fået den lille?

På forhånd tak!

Sussie 33+4

Smid alt det usunde ud og køb en masse frugt og grønt...hvis ikke det er der kan du ikke spise det...og for dit barns skyld, så hold dig til det sunde...det var så sparket herfra.-smiler
Og så er det jo bare virkelig træls at skulle kæmpe med kiloene bagefter hvis de kan undgåes nu..
Knus Eva..som også spiste for meget da jeg var gravid og så måtte smide 30 kg bagefter...

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

Eva skriver:

Smid alt det usunde ud og køb en masse frugt og grønt...hvis ikke det er der kan du ikke spise det...og for dit barns skyld, så hold dig til det sunde...det var så sparket herfra.-smiler
Og så er det jo bare virkelig træls at skulle kæmpe med kiloene bagefter hvis de kan undgåes nu..
Knus Eva..som også spiste for meget da jeg var gravid og så måtte smide 30 kg bagefter...

Jeg spiser mange æbler, men fik så at vide den anden dag, at det faktisk ikke er så sundt, da det kan øge trangen til mad ... den var lidt træls at få at vide hehe  ..

Min kæreste er også meget slikken, men tager ikke noget som helst på, og har aldrig gjort det, så han kan, om man vil, "tåle" det.

Har spurgt ham mange gange om han ikke vil hjælpe mig, og så ikke tage slik, chips og andet ind i vores hjem, men den smutter tit, men i sidste ende er det jo heller ikke hans job at styre min vægt .. men det er så svært synes jeg, når han tager slik og cola med hjem ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.