Kan virkelig snart ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg vælger og være anonym da jeg ikke vil kunne findes på Google.
Men øv hvor er jeg ved at opgive håbet om nogensinde at blive til noget min største drøm er og blive frisør. Men det er bare ikke til at få elevplads og har ledt og ledt og ledt, og nu kan jeg virkelig snart ikke mere, og begynder og tro det er min ansøgning der er noget galt med, jeg er 20 og brænder egentlig kun for at blive frisør da det er det som siger mig mest.
Har i nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

aarhusmor

Har du en opsparing? Jeg ved at mange selv starter en salon og ansætter en uddannet frisør til at uddanne dem.

Men ellers så få evt. nogen til at kigge din ansøgning igennem eller prøv at få en ven til at skrive din ansøgning for dig. Ikke for at sende den, men for at se en anden måde at gøre det på.

Anmeld

1. januar 2013

tarkoflen

Kan du ikke få nogle til at læse din ansøgning? Hvis du er medlem af en a-kasse burde du kunne få professionel hjælp derfra ellers måske nogle forældre eller lignende, der kan læse den? Er også ret sikker på, at hvis du spørger på jobcentret, så vil de også gerne hjælpe dig!

Anmeld

1. januar 2013

Muffinmus

nu ved jeg ikke hvordan du ser ud, men hvis du er fiks og fræk og med på moden, så sørg for at aflevere alle dine ansøgninger personligt så de ved hvad de evt går glip af:-)
Og er du ikke helt på top 5 listen over den nye mode hvad hår og tøj angår, så skal du overveje at peppe dig lidt op inden.
I den situation vil de gerne have en skøn person jo, og moden tæller pænt højt der.

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Har du en opsparing? Jeg ved at mange selv starter en salon og ansætter en uddannet frisør til at uddanne dem.

Men ellers så få evt. nogen til at kigge din ansøgning igennem eller prøv at få en ven til at skrive din ansøgning for dig. Ikke for at sende den, men for at se en anden måde at gøre det på.

Ja men den får jeg først til sommer..
Har endda fået en frisør til at kigge min ansøgning igennem og han synes den var god. Så jeg ved ikke rigtig hvad der ellers kunne være galt. Måske mit tøj, som faktisk burde skiftes ud, men pengene er bare ikke til det og ville også gerne have en anden tøj stil hvis jeg skal være ærlig..

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

nu ved jeg ikke hvordan du ser ud, men hvis du er fiks og fræk og med på moden, så sørg for at aflevere alle dine ansøgninger personligt så de ved hvad de evt går glip af:-)
Og er du ikke helt på top 5 listen over den nye mode hvad hår og tøj angår, så skal du overveje at peppe dig lidt op inden.
I den situation vil de gerne have en skøn person jo, og moden tæller pænt højt der.

Aflevere altid mine ansøgninger personligt. Og prøver og se pæn ud i tøjet osv,

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Kan du ikke få nogle til at læse din ansøgning? Hvis du er medlem af en a-kasse burde du kunne få professionel hjælp derfra ellers måske nogle forældre eller lignende, der kan læse den? Er også ret sikker på, at hvis du spørger på jobcentret, så vil de også gerne hjælpe dig!

Har fået en frisør til at kigge min ansøgning igennem og han synes den var god

Anmeld

2. januar 2013

sbs78

aarhusmor skriver:

Det er desværre ikke lovligt mere, at gøre det på den måde.

Anmeld

2. januar 2013

Silas&Mille

Det lyder til at du gør ALT hvad du kan for at få en elevplads.

Jeg har kun et råd til dig: Hæng i!!!
Der er mange om buddet, lige meget hvilket fag du vil uddannes indenfor.

Jeg har det helt samme tanker og følelser omkring elevplads søgning, som du har. Jeg er 29 år og ønsker mig brændende en kontor uddanndelse, meget gerne indenfor økonomi eller offentlig administration. Men det er SÅ svært at komme ind. Jeg har haft tre samtaler, men er desværre blevet sorteret fra alle tre gange

Men jeg gør hvad jeg kan for at hænge i og søger ALT hvad jeg kan.
Jeg er endda begyndt at søge job i Aalborg, Viborg, Herning og Vejle, selvom jeg bor i Skanderborg.

Held og Lykke med søgningen,  for dig.

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Har fået en frisør til at kigge min ansøgning igennem og han synes den var god

Hvis det kun er en enkelt der har set din ansøgning, så vil jeg prøve at søge hjælp ved jobcenter eller a-kasse! De har medarbejdere der er uddannet til at hjælpe med den slags! Det kan godt være, at den er god, men det er ikke sikkert, at den er optimal, og det er svære for en der kender dig, at sige det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.