betaling af medicin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Anonym trådstarter

som overskriften lyder vil jeg bare høre om man selv skal betale for medicin/hormoner når man er i behandling i det offentlige? eller om man får det udleveret hos dem..

godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Joerse

Hejsa

Du skal selv betale al medicin/hormoner når du er i behandling.. Men hvis du er medlem af Danmark's gruppe 2 (mener jeg, det er dyreste gruppe i hvert fald) får du refunderet alle pengene

Anmeld

1. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

som overskriften lyder vil jeg bare høre om man selv skal betale for medicin/hormoner når man er i behandling i det offentlige? eller om man får det udleveret hos dem..

godt nytår

Som der bliver nævnt - ja medmindre du har medlemskab af Danmark.. Dog kan du bede klinikken søge kronikertilskud til dig så skal du max betale 3600 kr i de 2 år den gælder

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

Ja, som de andre siger

Du skal have klinikken til at søge kronikertilskud til dig, men det gør de nærmest pr. automatik. Og så vil der være en egenbetaling på max. 3.600 kr. Er du medlem af Danmark, får du noget derfra.

Du får ikke udleveret noget på klinikken, og det kan anbefales at gå på apoteket med det samme du får recepten, for nogen gange skal de bestille noget af det hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.