Spørgsmål om suprecur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Joerse

Hej Piger

Som overskriften siger har jeg nogle spørgsmål ang suprecur næsespray, som jeg håber i kan hjælpe mig med  

Jeg er startet op på næsesprayen idag, og har taget de første 3 doser, men jeg synes ikke det føles som om der kommer så meget (jeg kan mærke der kommer noget, men jeg forventede det ville føles ligesom en næsespray ved forkølelse) er der nogen der kan fortælle hvordan de synes det føles?? Og så synes jeg ikke det smager af noget, og har læst om en del der siger at det smager forfærdeligt, får jeg mon ikke snust nok ind? Trykker jeg ikke hårdt nok?? Og til sidst vil jeg høre, om der er andre der har oplevet at det snorre i ens arme/hænder? Det har det nemlig gjort ved mig siden første snus.. (Jeg drak ikke igår så det kan ikke være derfor det snorre :-P Hehe) 

Glædelig nytår til alle :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

tarkoflen

Jeg synes du skal lave et testpust og se, at det kommer rigtigt ud

Da jeg tog det, gik der op til et par minutter før jeg synes det smagte grimt...

Du skal trykke pumpen hurtigt i bund, når du tager den, samtidig med at du snuser ind det var ikke hver gang jeg synes det smagte dårligt!

Mon ikke du tager det rigtigt, man bliver bare så nervøs for at gøre noget forkert

Rigtig meget held og lykke med det!

Anmeld

1. januar 2013

Joerse

tarkoflen skriver:

Jeg synes du skal lave et testpust og se, at det kommer rigtigt ud

Da jeg tog det, gik der op til et par minutter før jeg synes det smagte grimt...

Du skal trykke pumpen hurtigt i bund, når du tager den, samtidig med at du snuser ind det var ikke hver gang jeg synes det smagte dårligt!

Mon ikke du tager det rigtigt, man bliver bare så nervøs for at gøre noget forkert

Rigtig meget held og lykke med det!

Ja det tror jeg også jeg vil her når jeg skal tage det sidste pust idag

Nej man kan vel dårligt gøre meget forkert, men ja, jeg bliver bare så nervøs, vil jo gerne gøre alt hvad jeg kan for at det lykkedes denne gang 

Mange tak for svaret, og mange tak 

Anmeld

1. januar 2013

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Hej Piger

Som overskriften siger har jeg nogle spørgsmål ang suprecur næsespray, som jeg håber i kan hjælpe mig med  

Jeg er startet op på næsesprayen idag, og har taget de første 3 doser, men jeg synes ikke det føles som om der kommer så meget (jeg kan mærke der kommer noget, men jeg forventede det ville føles ligesom en næsespray ved forkølelse) er der nogen der kan fortælle hvordan de synes det føles?? Og så synes jeg ikke det smager af noget, og har læst om en del der siger at det smager forfærdeligt, får jeg mon ikke snust nok ind? Trykker jeg ikke hårdt nok?? Og til sidst vil jeg høre, om der er andre der har oplevet at det snorre i ens arme/hænder? Det har det nemlig gjort ved mig siden første snus.. (Jeg drak ikke igår så det kan ikke være derfor det snorre :-P Hehe) 

Glædelig nytår til alle :-) 

Jeg vil også foreslå et testpust, for så er du sikker på du gør det rigtig bagefter

Mht smagen, tror jeg det er meget forskelligt fra person til person. Jeg bruger en næsespray der hedder synarela og skal kun bruge den 3 gange om dagen, så mit og dit forløb kan f.eks ikke helt sammenlignes

Anmeld

1. januar 2013

tarkoflen

Joersholm skriver:

Ja det tror jeg også jeg vil her når jeg skal tage det sidste pust idag

Nej man kan vel dårligt gøre meget forkert, men ja, jeg bliver bare så nervøs, vil jo gerne gøre alt hvad jeg kan for at det lykkedes denne gang 

Mange tak for svaret, og mange tak 

Nej jeg vil ikke mene man kan gøre det forkert men jeg kender godt det med, at man tænker alt for meget! Hvis jeg var i tvivl om jeg nu havde fået gjort det rigtigt, tog jeg faktisk et ekstra pust, det fik jeg at vide, at jeg godt måtte!

Puha den næsespray savner jeg godt nok ikke! Synes det var meget stressende, at man skulle huske den så mange gange om dagen!

Jeg alt hvad jeg kan for, at det er sidste gange i denne omgang du skal igennem det og l er lige så heldige som os, og 2 forsøg lykkedes!

Anmeld

2. januar 2013

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Jeg vil også foreslå et testpust, for så er du sikker på du gør det rigtig bagefter

Mht smagen, tror jeg det er meget forskelligt fra person til person. Jeg bruger en næsespray der hedder synarela og skal kun bruge den 3 gange om dagen, så mit og dit forløb kan f.eks ikke helt sammenlignes

Jeg har lavet test pust, men er stadig lidt i tvivl.. Hmm håber det er rigtig det jeg gør.. Jeg må se imorgen ellers må jeg jo ringe ud på klinikken for at forhøre mig ad.. Om det bare er mig der er nervøs..

Nej det kan det nok ikke helt når det ikke er den samme næsespray vi bruger..

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

Jeg tror at det er meget forskelligt, om man synes det smager grimt eller ej. Men ja, det kan være svært at vurdere om man har fået det man skal.

Hvis der kommer noget ud, når du sprøjter ud i luften, så virker den helt sikkert

Det bliver forhåentligt ikke nødvendigt at skulle ud i et forsøg mere, men skulle de i så fald tilbyde dig nedregulering på sprøjte, så sig endelig ja, det er meget nemmere at have med at gøre, og skal kun tages 1 gang om dagen

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.