glemmer og tage mine p.piller :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Anonym trådstarter

hvorfor dælen glemmer jeg det så tit. det der med at huske at tage sine p.piller HVER DAG. det er jeg bare ikke særlig god til. der kan virkelig gå op til flere dage imellem når jeg tager dem. og er bange for at jeg bliver gravid. da jeg har prøvet det før uden viden om det og der tænkte jeg ingen gang over tanen om jeg evt kunne være gravid. og min meens dangang kom indimellem pludslig inden graviteten og menes os jeg havde det lidt i graviteten selvom det ikke burte lade sig gøre mennes jeg bare skal jeg virkelig skrive det ind in mobilen eller hvor´dan skal jeg kan huske det hver dag. det er jo ikke særlig godt at jeg springer nogen dage over tit. ?når ærsten og jeg er sammen bruger vi sev kondom, men man kan jo alligevel være uheldig at blive gravide igen med kondon. er der nogen særlig bemærkninger over at tror man er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Tranebaer

Hvad med at få dig en hormonspiral? Den virker på samme måde som p-piller, ved at udløse lidt hormon hver dag, men du skal ikke huske det selv. Den holder i fem år, men hvis du gerne vil være gravid før, kan du godt få den taget ud. Og så koster den ca. 1200 kr, men det er jo billigere end p-piller hvis du har tænkt dig at have den i nogle år.

Hvis du ikke har lyst til en spiral, så sæt en alarm til på din mobil hver dag - og husk dig selv på at du ikke må slukke den før du har taget pillen, kun snooze.

Og så tag en graviditetstest så du får ro i sindet 

Anmeld

1. januar 2013

Muffinmus

Når du er så ringe til at tage dem kan du ikke kalde det for prævention desværre...
Så du har jo sex uden prævention...dum ide.
Find en anden for for prævention eller brug kondom.....eneste løsning, og det kan kun gå for langsomt.
Jeg er selv gla for p-ringe, den skal man selv skifte hver 3 uge og så holde pause en uge. Meget nem.
Og ellers må du ty til spiral eller i det mindste gummiet.
Der er ingen undskyldninger for ikke at beskytte sig ordentligt i vores dage, med mindre man er mega multi allergiker:-)

Anmeld

1. januar 2013

Benjamins'mor

Uh, det har jeg også været ekstremt dårlig til.

Men efter vi har fået en Whiteboard tavle i køkkenet, så skriver jeg ud for hver dag at jeg skal huske den, og glemmer den aldrig længere.

Ellers ville det da være en ide at få en spiral eller P-stav.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.