henh01 skriver:
Tusind tak for svar...
Jeg er også bange for smerten, men også smerten bagefter. Samtidig så er den spænding også lidt væk, foordi man ved præcist hvornår det bliver. Men altså det er jo det mindste problem.
jeg har også tanker som:
kan min kæreste klippe navlesnorren (det er meget vigtigt for mig da det ikke var en mulighed sidste gang)
Kommer den lille hen på min mave lige bagefter eller hvor lang tid skal der gå før jeg får barnet over.
hvad gør man ved de smerter man har i dagene efter (hvis man skal blive på sygehuset og ens kæreste ikke må blive der)
Min svigerinde har fået KS alle tre gange efter hendes ønske. Hun siger at det er sådanne ting man aftaler med den jordemoder man skal føde sammen med. Hun mente sagtens man kunne aftale nogle retningslinier som jordemoderen følger eks. at du ser barnet og måske får babyen over til dig, inden de går videre med den eller at far klipper navlestrengen.
Hvorfor tænker du at far ikke må være på sygehuset sammen med jer? Du skal jo være der et par dage, når du har fået KS, jeg kan ikke forestille mig at han ikke også kunne være der.
Jeg er også meget spændt på smerten efterfølgende, men dem jeg har snakket med siger at det ikke er så slemt. Jeg havde en del smerter efter min fødsel, så det kan vel ikke være ret meget værre!? Jeg kan godt lide den kontrol der er i at vide præcis hvornår jeg ville blive forældre næste gang.
Hvis man ikke gider at alle skal vide datoen for kejsersnittet, så kunne man jo bare sige at det var i uge "et eller andet" man fik en tid. Så er det ikke så præcist.
KH Malene
Anmeld