hjælp ekstram kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

har gået og været utilpas i mange mange dage har ikke rigtig haft lyst til mad og har ikke kunne spise så meget uden at få kvalme idag vågnede jeg utilpas igen spiste et flyt og syntes jeg fik det en smule beder så skulle jeg over og hente min lillebror som har holdt nytår ude lige så snart han sætter sig ind i bilen og jeg kunne lugte hans sprup ånde fik jeg ekstram kvalme vi nåde lige hjem og så måtte jeg løbe ind og kaste op... og har stadig ekstram kvalme 

igår kunne jeg ikke klare lugten af mad uden jeg fik kvalme 

(tror ikke jeg er gravid da jeg bløte 22dec i 2dage og så blev det bare til brunt udflåd begynte osse at bløde 2dage for tidlig) 

nogen der har en ide om hvad det kan være eller hvad jeg kan gøre for at få kvalmen væk ? har virkelig meget kvalme hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

come2

Anna111 skriver:

har gået og været utilpas i mange mange dage har ikke rigtig haft lyst til mad og har ikke kunne spise så meget uden at få kvalme idag vågnede jeg utilpas igen spiste et flyt og syntes jeg fik det en smule beder så skulle jeg over og hente min lillebror som har holdt nytår ude lige så snart han sætter sig ind i bilen og jeg kunne lugte hans sprup ånde fik jeg ekstram kvalme vi nåde lige hjem og så måtte jeg løbe ind og kaste op... og har stadig ekstram kvalme 

igår kunne jeg ikke klare lugten af mad uden jeg fik kvalme 

(tror ikke jeg er gravid da jeg bløte 22dec i 2dage og så blev det bare til brunt udflåd begynte osse at bløde 2dage for tidlig) 

nogen der har en ide om hvad det kan være eller hvad jeg kan gøre for at få kvalmen væk ? har virkelig meget kvalme hjælp

Har du prøvet at teste. Det er den eneste måde du får svar på

Anmeld

1. januar 2013

anna111

come2 skriver:

Har du prøvet at teste. Det er den eneste måde du får svar på

nej har jeg ikke for tør ikke have nogle forhåbninger om det gider ikke blive skuffet igen 

Anmeld

1. januar 2013

anna111

men så må jeg jo prøve at tage en test imorgen tror bare den er negativ nu hvor jeg bløte den 22dec i 2dage men håber jo altid at se 2 strejer 

Anmeld

1. januar 2013

come2

Anna111 skriver:

men så må jeg jo prøve at tage en test imorgen tror bare den er negativ nu hvor jeg bløte den 22dec i 2dage men håber jo altid at se 2 strejer 

Nogle gange er det bare bedre at tage en test og få klar besked, selvom det er hårdt.

Man kan godt bilde sin krop ind man er gravid, så mens bliver udsat.

Men nogle bløder jo faktisk i graviditeten.

Anmeld

1. januar 2013

anna111

come2 skriver:

Nogle gange er det bare bedre at tage en test og få klar besked, selvom det er hårdt.

Man kan godt bilde sin krop ind man er gravid, så mens bliver udsat.

Men nogle bløder jo faktisk i graviditeten.

tak for svar prøver at teste imorgen tidlig ja man kan sagten bilde sin krop det ind så mins bliver væk men jeg bløte 2dage før forventet mins og kun i 2dage 

Anmeld

2. januar 2013

anna111

negativ test i nat  ville have været 4+1 vis jeg var gravid og kvalmen er osse væk idag nu kun ekstram træthed så er lidt trist 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.