Når nytår ikk går som det skal :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg vil bare sige tusind tak for alle jeres svar . Og hvor er i altså søde at man kan oprette en anonym tråd og få så mange knus og beskeder med man bare kan skrive ..

Det virkeligt stort af jer alle

Jeg har det bedre idag . Men grundet nogen ting fra igår er det rigtigt svært at sluge det hele .

Kan i have et rigtigt godt nyt år alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg vil bare sige tusind tak for alle jeres svar . Og hvor er i altså søde at man kan oprette en anonym tråd og få så mange knus og beskeder med man bare kan skrive ..

Det virkeligt stort af jer alle

Jeg har det bedre idag . Men grundet nogen ting fra igår er det rigtigt svært at sluge det hele .

Kan i have et rigtigt godt nyt år alle sammen

Det e rjo liiiige det baby.dk er. Hjælp i nød

Men, undskyld, hvad skete der igår? Jeg spørger simpelthen fordi jeg har svært ved ikke at blive lidt nysgerrig, når du laver sådan en tråd

Håber det er okay, og at du er okay selv også

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Det e rjo liiiige det baby.dk er. Hjælp i nød

Men, undskyld, hvad skete der igår? Jeg spørger simpelthen fordi jeg har svært ved ikke at blive lidt nysgerrig, når du laver sådan en tråd

Håber det er okay, og at du er okay selv også

Der skete noget rigtigt slemt . Synes jeg .. Men det ikk noget jeg lige har lyst til at snakke om her . Da det evt kan blive Google .. Men jeg skal nok huske dig hvis det er . Men lige nu vil jeg nyde min søn er kommet hjem fra sin far . Så måske jeg skriver i aften

Anmeld

1. januar 2013

wamse

Du får et stort kram herfra 

Anmeld

1. januar 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Der skete noget rigtigt slemt . Synes jeg .. Men det ikk noget jeg lige har lyst til at snakke om her . Da det evt kan blive Google .. Men jeg skal nok huske dig hvis det er . Men lige nu vil jeg nyde min søn er kommet hjem fra sin far . Så måske jeg skriver i aften

Det er helt i orden, og absolut da fair

Fortsat god dag

Anmeld

1. januar 2013

tarkoflen

Du får et stort herfra, godt du fandt nogle, du kunne skrive med i går, så du kunne komme ud med det!

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Du får et stort herfra, godt du fandt nogle, du kunne skrive med i går, så du kunne komme ud med det!

Tak

Anmeld

1. januar 2013

Carina:-)

Knus her fra.

Godt du har fået luftet dine tanker.

Håber alt vender til det gode igen 

Anmeld

1. januar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Tusind tak . Har skrevet til e anden . Men vil gerne senere eller imorgen hvis det er ok ?

Du skriver bare når du føler for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.