har du holdt det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har du holdt dit nytaarsfortsaet fra sidste aar......?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.336 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Gravid2012

dit nytaarsfortsaet fra sidste aar..?

syntes jeg hoerer meget om at det ikk holder saa laenge.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

B&J

ja for det var noget jeg viste jeg kunne holde, jeg lovede jeg ville komme ned under de 100kg og det er jeg

Anmeld

31. december 2012

Kloster

Ved ikke om jeg havde et sidste år. Tror det var at tabe mig de 11 kg, jeg synes, jeg manglede. Tabte de 8 af dem og er så småt igang med de sidste 3-4 kg.

Nytårsforsættet 2011 var at løbe 10 km. Dét opnåede jeg også med succes og har efterfølgende klart det bedste løb på de 10 km.

Nytårsforsættet 2010 var at stoppe med at ryge pr. 1. jan. Ja dér stoppede jeg med at ryge og 2-3 uger senere begyndte jeg at løbe - byttede mit rygning ud med mere sundhed. Og man må sige, det også var med succes

Så jo det at have et nytårsforsæt, er for mig en vigtig milepæl. Jeg venter self ikke til nytår med at lave noget om, men for mig virker det, at tage op til revidering, hvad der skal arbejdes med i det nye år og jeg har self en realistisk plan for, hvordan jeg når målet

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

Gravid2012 skriver:

Jeg har stemt blank, da jeg ikke kan se, hvorfor man partout skal have nytårsfortsæt Hvis man ønsker at ændre noget, hvorfor så ikke bare gøre det i stedet for at vente på, det bliver 1/1

Anmeld

1. januar 2013

Benjamins'mor

Mit nytårs forsæt var at stoppe med at ryge, det er jeg ikke stoppet med. Så det er et nytårs forsæt for 5 år i træk

Anmeld

1. januar 2013

M (:

Gravid2012 skriver:

Min nytårsforsæt var at tabe minimum 10 kg inden jeg blev gravid, og nåede op på 10,6 kg, så det var dejligt!

(At jeg så næsten har taget det hele på igen i baby, moderkage, forstervand osv. (27+1) er der jo ikke så meget at gøre ved! )

Anmeld

1. januar 2013

wamse

Jeg stemte blankt, for jeg "tror" ikke på nytårsforsætter 

Er fuldstændig af samme mening som Baagøe ovenover 

Anmeld

1. januar 2013

henh01

Jeg har stemt blankt for tror ikke jeg havden ogle nytårsforudsætter, men et mål jeg har haft var at holde vægten og det lykkedes - sådan lidt op og ned. Nu er jeg gravid og nu er mit mål at forsøge at holde vægten nede så jeg ikke tager en 20-25 kg på.

Anmeld

1. januar 2013

L&V

Baagøe skriver:

Jeg har stemt blank, da jeg ikke kan se, hvorfor man partout skal have nytårsfortsæt Hvis man ønsker at ændre noget, hvorfor så ikke bare gøre det i stedet for at vente på, det bliver 1/1

enig. Syntes det er en underlig idé der næsten er dømt til at gå galt

Anmeld

1. januar 2013

-Sigrid-

Gravid2012 skriver:

Jeg ville tabe mig når jeg holdt op med at amme, og nu hedder den -14 kg og det er fordi jeg har taget på i julen...

Næste års nytårsfortsæt er en fortsættelse af iår; tabe mig så jeg kommer ned imellem 65-72

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.