erfaringer vis man skal have hjælp med at blive gravid? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

hvad skal man så ? vis lægen henviser en til at få hjælp til at kunne blive gravid min kæreste er blevet undersøgt og hans sædkvilitet er lige som den skal være men hvad bliver man henvist til? hvad undersøger de? osv kunne godt tænke mig nogle erfaringer fra andre der har været det igennem for ved over hovedet ikke noget om det er lidt blank på det område håber der er nogle der vil hjælpe mig med at bliver lidt kloger på det inden jeg selv skal ud i det mvh Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

Christina :-)

Anna111 skriver:

hvad skal man så ? vis lægen henviser en til at få hjælp til at kunne blive gravid min kæreste er blevet undersøgt og hans sædkvilitet er lige som den skal være men hvad bliver man henvist til? hvad undersøger de? osv kunne godt tænke mig nogle erfaringer fra andre der har været det igennem for ved over hovedet ikke noget om det er lidt blank på det område håber der er nogle der vil hjælpe mig med at bliver lidt kloger på det inden jeg selv skal ud i det mvh Anna

Min søster gik til læge efter og ha prøver i næsten to år hun bliv henvist til. Sygehuset hvor de lavede en kikkertundersøglse på hende og ja der fik hun så avide at hun skulle ha hjælp til og få børn

Anmeld

31. december 2012

Hullabullabulla

Anna111 skriver:

Som kvinde får du taget blodprøver og så får man lavet en gennemgangsskylning af æggelederne.. Ser alt normalt ud er det bare igang med hormonbehandling og insemination..

Har været igennem det så du er velkommen til at spørge

Anmeld

31. december 2012

anna111

Britt88 skriver:

Som kvinde får du taget blodprøver og så får man lavet en gennemgangsskylning af æggelederne.. Ser alt normalt ud er det bare igang med hormonbehandling og insemination..

Har været igennem det så du er velkommen til at spørge

tusen tak for svar så ved jeg da en smule af hvad der skal ske

Anmeld

1. januar 2013

pcoramt

Anna111 skriver:

Det første de tjekker er nogle blodprøver.. Der kan de bla. Se hvor meget mandligt hormon du producerer, de fleste kvinder der skal have hjælp producerer for meget. Det er dog let at behandle derefter er der mange der tilbyder en indvendig scanning, så de kan se om du modner æg, eller om du overhoved producerer ægløsning.. Man kan sagtens have mens uden at have ægløsning.. Hvis jeg var dig, ville jeg se om der selv er noget man kan gøre også jeg er stoppet med at ryge, drikker meget sjældent alkohol, og manden får slet ingen alkohol fra 12 dag i cyklus til efter ægløsning en anden let ting, er efter i har spist aftens mad, så lige en hurtig gåtur på 10-20 minutter, det hjælper krædsløbet

Håber du kan bruge det til noget, og så er du altid velkommen til at skrive

Anmeld

1. januar 2013

anna111

pcoramt skriver:

Det første de tjekker er nogle blodprøver.. Der kan de bla. Se hvor meget mandligt hormon du producerer, de fleste kvinder der skal have hjælp producerer for meget. Det er dog let at behandle derefter er der mange der tilbyder en indvendig scanning, så de kan se om du modner æg, eller om du overhoved producerer ægløsning.. Man kan sagtens have mens uden at have ægløsning.. Hvis jeg var dig, ville jeg se om der selv er noget man kan gøre også jeg er stoppet med at ryge, drikker meget sjældent alkohol, og manden får slet ingen alkohol fra 12 dag i cyklus til efter ægløsning en anden let ting, er efter i har spist aftens mad, så lige en hurtig gåtur på 10-20 minutter, det hjælper krædsløbet

Håber du kan bruge det til noget, og så er du altid velkommen til at skrive

hej tusen tak for svar  og tak for dine råd jeg ryger ikke og prøver osse at ungå pasiv røg jeg drikkee heller ikke da det ikke siger mig noget og så har jeg læst at det vist ikke skulle gøre nogen forskel ved mænd kun ved kvinder og vi går altid både morgen og aften tur med hunden ca15min  så jeg er da godt på vej kan man sige og tak for at du ville fortælle mig lidt om det i detaljer syntes letter lidt når man ved hvad der skal ske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.