Anna111 skriver:
hvad skal man så ? vis lægen henviser en til at få hjælp til at kunne blive gravid min kæreste er blevet undersøgt og hans sædkvilitet er lige som den skal være men hvad bliver man henvist til? hvad undersøger de? osv kunne godt tænke mig nogle erfaringer fra andre der har været det igennem for ved over hovedet ikke noget om det er lidt blank på det område håber der er nogle der vil hjælpe mig med at bliver lidt kloger på det inden jeg selv skal ud i det
mvh Anna
Det første de tjekker er nogle blodprøver.. Der kan de bla. Se hvor meget mandligt hormon du producerer, de fleste kvinder der skal have hjælp producerer for meget. Det er dog let at behandle

derefter er der mange der tilbyder en indvendig scanning, så de kan se om du modner æg, eller om du overhoved producerer ægløsning.. Man kan sagtens have mens uden at have ægløsning.. Hvis jeg var dig, ville jeg se om der selv er noget man kan gøre også

jeg er stoppet med at ryge, drikker meget sjældent alkohol, og manden får slet ingen alkohol fra 12 dag i cyklus til efter ægløsning

en anden let ting, er efter i har spist aftens mad, så lige en hurtig gåtur på 10-20 minutter, det hjælper krædsløbet
Håber du kan bruge det til noget, og så er du altid velkommen til at skrive
Anmeld