str på hummel swimsuit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. december 2012

roenlund

Hej damer

Er der nogen af jer der har haft hummel uv dragt til jeres poder i sommers?

Hvordan er de i str?

er der evt nogen der har haft dem i str 92-98-104 som kan måle hvor lang dragten er i kroppen... jeg har prøvet at google mig frem til et svar men de er meget blandede og derfor tror jeg måske hummel har ændret deres størrelser sidste år...

På forhånd tak Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

quindelist

Vi købte en str 86 fra deres sommerkollektion i sommers og den svarede fuldstændigt til en str 86 -så jeg synes de er rimelig normale i størrelserne

Anmeld

31. december 2012

roenlund

quindelist skriver:

Vi købte en str 86 fra deres sommerkollektion i sommers og den svarede fuldstændigt til en str 86 -så jeg synes de er rimelig normale i størrelserne

Det ville da være dejligt hvis de havde fået korigeret så strørrelserne passer... Så er det "bare" at finde ud af hvilke dregter der er fra dette års sommerkollektion

Anmeld

31. december 2012

bøllen

Jeg har en str 104 købt her sommer , og den er helt alderssvarende . Han brugte 98 men tog 104 da Hummel jo kan være lille. Men deres str skulle være rettet til. 

Spurgte da jeg jeg en trøje i fredags 

Anmeld

31. december 2012

roenlund

bøllen skriver:

Jeg har en str 104 købt her sommer , og den er helt alderssvarende . Han brugte 98 men tog 104 da Hummel jo kan være lille. Men deres str skulle være rettet til. 

Spurgte da jeg jeg en trøje i fredags 

Hvor lyder det godt, så tror jeg det bliver en 98, den må kunne erstatte den 86/92 han har fra småfolk nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.