Rense støj fra lydoptagelse med trusler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Bebsen

Hej alle, og godt nytår!

Som nævnt i en tidligere tråd har jeg haft problemer med min udlejer - jeg kontaktede LLO og modtog som svar en opsigelse.
Igår var jeg ude og fjerne de sidste ting, og blev mødt af dødstrusler.
Klog af skade, optog jeg i al den tid jeg var der, en lydoptagelse fra min mobil, MEN, meget af tiden lå mobilen jo i min jakke + at de alvorlige trusler var ikke dem der blev råbt højest.
Optagelsen skal renses for støj, så jeg kan høre hvad han siger, og tage det med til politiet. Jeg vil være sikker på at have mine beviser i orden. Jeg ved der bliver sagt at jeg skal passe godt på, rigtigt godt på mig selv, at folk der før er kommet på tværs er kommet meget galt afsted, at jeg vil lide en smertefuld død, osv osv osv!!!

Er der nogen der kender et nemt og godt program til at rense sådan en optagelse?

Kh Ida.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

Babydreams

Bebsen skriver:

Hej alle, og godt nytår!

Som nævnt i en tidligere tråd har jeg haft problemer med min udlejer - jeg kontaktede LLO og modtog som svar en opsigelse.
Klog af skade, optog jeg i al den tid jeg var der, en lydoptagelse fra min mobil, MEN, meget af tiden lå mobilen jo i min jakke + at de alvorlige trusler var ikke dem der blev råbt højest.
Optagelsen skal renses for støj, så jeg kan høre hvad han siger, og tage det med til politiet. Jeg vil være sikker på at have mine beviser i orden. Jeg ved der bliver sagt at jeg skal passe godt på, rigtigt godt på mig selv, at folk der før er kommet på tværs er kommet meget galt afsted, at jeg vil lide en smertefuld død, osv osv osv!!!

Er der nogen der kender et nemt og godt program til at rense sådan en optagelse?

Kh Ida.

Hmm, tænker at politet heller vil have, den originale udgave,også kan.de.muligvis rense den for støj?

Godt nytår til dig..

Anmeld

31. december 2012

livhemdrup

Bebsen skriver:

Hej alle, og godt nytår!

Kh Ida.

Politiet kan selv rense optagelsen for støj. 

Sikke da en ubehagelig oplevelse 

Håber du har nogen at snakke med om alt det her. 

kram til dig

Anmeld

31. december 2012

Benjamins'mor

Politiet har så de kan rense den for støj.
Så jeg ville bare give dem den originale optagelse.

Sikke en ubehagelig oplevelse.

Anmeld

31. december 2012

Wimmie

Bebsen skriver:

Hej alle, og godt nytår!

Kh Ida.

Gå til politiet og spørg dem før du giver dem optagelserne for der er en masse regler omkring dét at optage folk uden at de ved det og afspille det for andre. Du kan risikere at komme i problemer for det.

Det er ikke ulovligt at optage andre uden at de ved det, men det kan være ulovligt at afspille det for andre.

Jeg ville gå til politiet, sige at du er blevet truet, fortælle at du har optagelserne og høre hvad du skal gøre.

Anmeld

31. december 2012

Bebsen

Tak for svarene alle sammen, og ja - møg ubehageligt! Jeg er så lykkelig for at min dreng og jeg er ude derfra!

Jeg ved godt at politiet også selv kan rense den, men jeg er lidt bange for at skabe problemer for mig selv, HVIS alt ikke er blevet optaget, og jeg derfor ikke kan bevise noget - jeg havde dog også 2 vidner (min veninde+kæreste). (Og jeg har en gammel optagelse hvor han også er truende)
Jeg håber ikke det skaber problemer at jeg optog uden hans vidende, men i og med det ikke er første gang, er det vel forståeligt...

Men ingen tvivl om at han skal meldes, og jeg vil rigtigt gerne have det her føjet til den retssag der nok kommer til at rulle...

Anmeld

31. december 2012

tarkoflen

Bebsen skriver:

Tak for svarene alle sammen, og ja - møg ubehageligt! Jeg er så lykkelig for at min dreng og jeg er ude derfra!

Jeg ved godt at politiet også selv kan rense den, men jeg er lidt bange for at skabe problemer for mig selv, HVIS alt ikke er blevet optaget, og jeg derfor ikke kan bevise noget - jeg havde dog også 2 vidner (min veninde+kæreste). (Og jeg har en gammel optagelse hvor han også er truende)
Jeg håber ikke det skaber problemer at jeg optog uden hans vidende, men i og med det ikke er første gang, er det vel forståeligt...

Men ingen tvivl om at han skal meldes, og jeg vil rigtigt gerne have det her føjet til den retssag der nok kommer til at rulle...

Selvfølgelig kan du melde trusler! Og han skal da ikke bare kunne true på den måde!

Jeg synes du skal gå til politiet før du gør noget andet!

Anmeld

31. december 2012

Bebsen

tarkoflen skriver:

Selvfølgelig kan du melde trusler! Og han skal da ikke bare kunne true på den måde!

Jeg synes du skal gå til politiet før du gør noget andet!

Det ender det nok også med - jeg er ikke lige den store teknik nørd

Det skal måske lige siges at det han truer mig over et brændmærke på en bordplade (at jeg ikke skifter den/sætter håndværker på) - jeg har betalt 25.000 i indskud, mon ikke det dækker den laminat bordplade!

Tak for svar alle sammen - men skulle der være en teknik nørd med et nemt program må du gerne lige give et bip :-)

Anmeld

1. januar 2013

mariamiss6

Bebsen skriver:

Det ender det nok også med - jeg er ikke lige den store teknik nørd

Det skal måske lige siges at det han truer mig over et brændmærke på en bordplade (at jeg ikke skifter den/sætter håndværker på) - jeg har betalt 25.000 i indskud, mon ikke det dækker den laminat bordplade!

Tak for svar alle sammen - men skulle der være en teknik nørd med et nemt program må du gerne lige give et bip :-)

Inden du afleverer optagelsen til politiet, så husk at tage en kopi til dig selv du kan gemme, i tilfølde af politiet siger "øøøøh hvad for en optagelse? Den har vi ikke fået/den er forsvundet fra vores arkiver"

Anmeld

1. januar 2013

Bebsen

mariamiss6 skriver:

Inden du afleverer optagelsen til politiet, så husk at tage en kopi til dig selv du kan gemme, i tilfølde af politiet siger "øøøøh hvad for en optagelse? Den har vi ikke fået/den er forsvundet fra vores arkiver"

Dét kan du tro - jeg har allerede mailet optagelsen til mig selv, så jeg er sikker på at have den, os hvis min Tlf skulle gå død

Tak for svar og godt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.