Snork!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Lusi

Har været på nettet, for at finde ud af om man kan blive hypnotiseret mod snorken og kan bare ik finde noget

Altså man kan godt blive hypnotiseret, hvis man snorker, men mit problem er, at både min mand OG børn snorker og jeg bliver ganske enkelt idiot af det og kan ikke sove

Nogen der ved om JEG kan blive "fikset", så jeg ikke bliver irriteret over det?

Plaster, næsespray osv er jo ikke en løsning, når vores børn også snorker. Jeg burde jo nyde, når de vågner om natten og kommer ind og putter hos os, men bliver mere irriteret, for de snorker mere end deres far ;(
Så ergo er det mig der skal gøres noget ved, men hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh ja det ville være rart at man lige ku blive fikset, så man ik hørte andres snorken!!  Vh stine

Anmeld

31. december 2012

Lusi

StineW79 skriver:

Årh ja det ville være rart at man lige ku blive fikset, så man ik hørte andres snorken!!  Vh stine

Altså selvfølgelig ville man stadig kunne høre det, men bare det ikke generede én mere..
Man burde da bare kunne, for hvis man kan hypnotisere, så man ik snorker mere, så burde de jo også, så det ik irritere en mere

Anmeld

31. december 2012

K&S

Lusi skriver:

Har været på nettet, for at finde ud af om man kan blive hypnotiseret mod snorken og kan bare ik finde noget

Altså man kan godt blive hypnotiseret, hvis man snorker, men mit problem er, at både min mand OG børn snorker og jeg bliver ganske enkelt idiot af det og kan ikke sove

Nogen der ved om JEG kan blive "fikset", så jeg ikke bliver irriteret over det?

Plaster, næsespray osv er jo ikke en løsning, når vores børn også snorker. Jeg burde jo nyde, når de vågner om natten og kommer ind og putter hos os, men bliver mere irriteret, for de snorker mere end deres far ;(
Så ergo er det mig der skal gøres noget ved, men hvad?

Jeg bruger ørepropper 

Jeg sover for det meste på siden, så nøjes med at have 1 i (i det øre, der ikke ligger på puden) - det tager det værste og jeg kan samtidig høre, hvis Anton kalder 

Anmeld

31. december 2012

Lusi

K&S skriver:

Jeg bruger ørepropper 

Jeg sover for det meste på siden, så nøjes med at have 1 i (i det øre, der ikke ligger på puden) - det tager det værste og jeg kan samtidig høre, hvis Anton kalder 

Har prøvet, men er en dør til at ligge og sove i én stilling..

Lige en lille historie

Da jeg lå på sygehuset, da jeg skulle ha min søn, lå jeg på 4 mandsstue. En af dem snorkede SÅ højt at selvom jeg lå med ørepropper og var ved at kvæle mig selv under hovedpuden, kunne jeg sagtens stadig høre hende..
Det endte med jeg bad om at komme ud på gangen. De prøvede at tale mig fra det, for der gik jo heletiden nogle og der var snak og larm. Jeg var sådan set pænt ligeglad og jeg kom derud og ligge.. Jeg sov som et lille barn og vågnede først kl. 10.30, hvilket Sygeplejerskene synes var dybt imponerende
Jeg kan sove for hvilke som helst larm, BARE ik snorken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.