Udflåd hos 3årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.641 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Mussen2

Jeg har bemærket at min datter er begyndt at have en smule udflåd i underbukserne. Er det normalt?

Hun siger ofte hun har ondt i maven, men virker aldrig som om det hindrer hende i leg osv. Har konsulteret lægen, som siger det ikke er noget eller rettere følelserne der sidder i maven og at så længe barnet er velfungerende i ex. børnehaven er alt som det skal være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

B&J

nu ved jeg ikke det med udflåd men kan det evt være blerebændelse??? har hun fået det tjekket det kan give ondt i maven

Anmeld

31. december 2012

Laulund87

Det er aldrig noget jeg har oplevet hos min datter - heller ikke da hun havde blærebetændelse

Anmeld

31. december 2012

Mussen2

B&J skriver:

nu ved jeg ikke det med udflåd men kan det evt være blerebændelse??? har hun fået det tjekket det kan give ondt i maven

Ikke i denne omgang men tænkte selv på om der kunne væte noget med urinvejene eller blæren. Må få hende tjekket igen. Kan man mon købe hjemme test til dette i dag et sted???

Anmeld

31. december 2012

Mussen2

Laulund87 skriver:

Det er aldrig noget jeg har oplevet hos min datter - heller ikke da hun havde blærebetændelse

Nej jeg synes også det er lidt underligt og tænkte nemlig blærebetændelse eller uronvejsinfektion men ville hun så ikke have decideret smerter tænker jeg?

Min tanke er at vente til når lægen åbner igen. Men måske skal jeg spørge vagtlægen om det "kan vente" altså hun er jo frisk som en havørn og siger blot i en hurtig vending mor jeg har ondt i maven og så løber hun grinende afsted igen.

Anmeld

31. december 2012

B&J

Mussen2 skriver:

Ikke i denne omgang men tænkte selv på om der kunne væte noget med urinvejene eller blæren. Må få hende tjekket igen. Kan man mon købe hjemme test til dette i dag et sted???

jeg ville få det tjekket, fordi jeg tænker på blæren er fordi jeg selv har haft nogle forskellige måder at have det på og den ene gang var ondt i maven og det var ikke hele tiden også havde jeg også kraftig  udflåd,

Anmeld

31. december 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Nej jeg synes også det er lidt underligt og tænkte nemlig blærebetændelse eller uronvejsinfektion men ville hun så ikke have decideret smerter tænker jeg?

Min tanke er at vente til når lægen åbner igen. Men måske skal jeg spørge vagtlægen om det "kan vente" altså hun er jo frisk som en havørn og siger blot i en hurtig vending mor jeg har ondt i maven og så løber hun grinende afsted igen.

Maria havde ikke smerter da hun havde blærebetændelse, men hun skulle tisse hele tiden og havde høj feber om aftenen.

Jeg tror jeg ville vente når hun ellers er frisk. Det er et mareridt at komme igennem til vagtlægen lige i tiden og tænk hvis I skal sidde derinde i flere timer.. Selvf hvis det bliver værre, ville jeg ikke tøve med at ringe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.