Sender mine tanker til Sas1990

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.640 visninger
30 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Janni.

Håber du snart har din søde pige i armene

Venter spændt på en update God fødsel til dig hvis ikke hun er kommet endnu.

Tråden om igangsættelse:
https://www.baby.dk/debat/203638pi1/foedsel/foerste gang-gravid-406-og-sproegsmaal-ang-igangsaettelse- .aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

Koen.

Krydser fingre

Anmeld

31. december 2012

Janni.

Lærke&Liam. skriver:

Krydser fingre

Anmeld

1. januar 2013

Sas1990

Lærke&Liam. skriver:

Krydser fingre

Tak, jamen jeg er jo 41+5 i dag og har været i gang med igangsættelse siden i går, fik 1 tablet i går kl 12.00 og en igen i går kl 18.00 og har fået 2 i dag i morges kl 10.00 også skal jeg der ud igen kl 16.00 og have 2 mere, hvis der ikke er sket noget, med mindre jeg har åbnet mig ellers ville de tage vandet, ellers får jeg 2 mere i dag, også skal jeg der ud igen i morgen, hvor vi så skal tage stilling til hvad vi gør, hvis der ikke er sket noget efter kl 16.00 i dag ca eller i nat.

Anmeld

1. januar 2013

Muffin_girl

1. januar 2013

Janni.

Sas1990 skriver:

Tak, jamen jeg er jo 41+5 i dag og har været i gang med igangsættelse siden i går, fik 1 tablet i går kl 12.00 og en igen i går kl 18.00 og har fået 2 i dag i morges kl 10.00 også skal jeg der ud igen kl 16.00 og have 2 mere, hvis der ikke er sket noget, med mindre jeg har åbnet mig ellers ville de tage vandet, ellers får jeg 2 mere i dag, også skal jeg der ud igen i morgen, hvor vi så skal tage stilling til hvad vi gør, hvis der ikke er sket noget efter kl 16.00 i dag ca eller i nat.

Hold da op! Hun er da lidt stædig.

Anmeld

1. januar 2013

Camillos

Sas1990 skriver:

nu blev du ikke mor til decemeber men januar .. alså .. .. held og lykke nu er der heldigivs kun max 1 døgn så har du hende i dine arme! .. kom så ud prinsesse

Anmeld

1. januar 2013

Sas1990

AalborgPigen skriver:

tak:d håber det virker

Anmeld

1. januar 2013

Sas1990

Janni. skriver:

Hold da op! Hun er da lidt stædig.

Jep men så ligner hun vel bare sin mor

Anmeld

1. januar 2013

Sas1990

Camillos skriver:

nu blev du ikke mor til decemeber men januar .. alså .. .. held og lykke nu er der heldigivs kun max 1 døgn så har du hende i dine arme! .. kom så ud prinsesse

Ja hun ville have fødselsdag i år i stedet for, det håber jeg i hvert fald at jeg har. Tak for hepperiet, håber det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.