Skal jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Anonym trådstarter

Kan ikke rigtig bestemme mig for om jeg skal teste eller vent et par dage (3dage over tid) men har fået pregnyl og ved jeg havde lidt senere ægløsning den her månede 

Jeg har bare testet så mange gange negativ kæresten og jeg har prøvet snart 3 år 

Håber jeg er blevet gravid og testen er positiv 

Ellers vil jeg hellere have min mens end flere negative test 

Havde vidste bare brug for at komme ud med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

MissMona

Anonym skriver:

Kan ikke rigtig bestemme mig for om jeg skal teste eller vent et par dage (3dage over tid) men har fået pregnyl og ved jeg havde lidt senere ægløsning den her månede 

Jeg har bare testet så mange gange negativ kæresten og jeg har prøvet snart 3 år 

Det kommer an på: hvis du vil få en god dag hvis du lader være med at teste, så lad vær! Hvis du vil få en dårlig dag uanset hvad, fx nervøsitet og tankemylder hvis du ikke tester og sorg hvis du tester. Så test og giv mensen en chance for at komme så I kan komme op på hesten igen hvis det er det I skal! Med andre ord- så test, så I kan komme videre!

Alle mine fingre er krydsede!

Kh MissMona

Anmeld

31. december 2012

Anonym trådstarter

MissMona skriver:

Det kommer an på: hvis du vil få en god dag hvis du lader være med at teste, så lad vær! Hvis du vil få en dårlig dag uanset hvad, fx nervøsitet og tankemylder hvis du ikke tester og sorg hvis du tester. Så test og giv mensen en chance for at komme så I kan komme op på hesten igen hvis det er det I skal! Med andre ord- så test, så I kan komme videre!

Alle mine fingre er krydsede!

Kh MissMona

Tak for dit svare men tror jeg venter til i morgen. Tænker ikke så meget over det når jeg hygger mig og er sammen med nogle 

Anmeld

31. december 2012

Stivdie

Anonym skriver:

Hvis det var mig, ville jeg nok vente med at teste og give mens et par dage til at dukke op.
for at den ikke dukker op og du bliver "nødt til" at teste positivt om et par dage <3

Anmeld

31. december 2012

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Hvis det var mig, ville jeg nok vente med at teste og give mens et par dage til at dukke op.
for at den ikke dukker op og du bliver "nødt til" at teste positivt om et par dage <3

Det bliver ikke idag jeg tester men prøver og vent til fredag

Anmeld

31. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Når du har fået pregnyl,har du haft ÆL 36 timer efter,og har dermed test dag 15 dage efter du har taget pregnylen,som kan være i kroppen i op til 14 dage.

Anmeld

31. december 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Når du har fået pregnyl,har du haft ÆL 36 timer efter,og har dermed test dag 15 dage efter du har taget pregnylen,som kan være i kroppen i op til 14 dage.

Det vidste jeg ikke. Fik pregnyl mandag den 17 december 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.