God marinade til oksemørbrad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.003 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Mussen2

Vil i komme med et godt forslag til marinering af en rigtig god oksemørbrad. Jeg har tidligere brugt rødvinsmarinade ( fundet på nettet) som jeg ikke synes var et hit.

Har brugt en marinade med farin, teryaki, hvidløg etc. Til når vi griller, men mon ikke det bliver for meget, når nu det ikke er grill

Så hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

L&V

Jeg syntes personligt sådan en bandit skal spises med salt og peber og ikke mere.. Men ellers ville jeg smidde lidt rosmarin ved.. Skal selv ha den neutral i aften

Anmeld

31. december 2012

Mussen2

Jeg syntes personligt sådan en bandit skal spises med salt og peber og ikke mere.. Men ellers ville jeg smidde lidt rosmarin ved.. Skal selv ha den neutral i aften

Ja, det kan da godt være jeg skal prøve det. Deter jo et super lækkert stykke kød......

Så du krydrer bare godt?

Anmeld

31. december 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Ja, det kan da godt være jeg skal prøve det. Deter jo et super lækkert stykke kød......

Så du krydrer bare godt?

Yeps syntes nemlig man skal ku smage det lækre kød. Så kan man marinere lidt billigere udskæringer

Anmeld

31. december 2012

Lusi

Mussen2 skriver:

Vil i komme med et godt forslag til marinering af en rigtig god oksemørbrad. Jeg har tidligere brugt rødvinsmarinade ( fundet på nettet) som jeg ikke synes var et hit.

Har brugt en marinade med farin, teryaki, hvidløg etc. Til når vi griller, men mon ikke det bliver for meget, når nu det ikke er grill

Så hvad gør I?

Jeg fik læst det som: god marmelade til ostemad
Kunne godt være jeg skulle have sovet lidt længere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.