Hvordan sender jeg en pusletaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Nea85

Ja, sagen er den, at jeg lige har solgt min pusletaske. Den skal sendes med posten, og da den vejer ca. 1500 gram, satser jeg på at den kan sendes til 58 kr som brev under 2 kg. Spørgsmålet er bare, hvordan jeg skal pakke den ind / hvad jeg skal pakke den ind i..

Har I forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

serinasmor

Nea85 skriver:

Ja, sagen er den, at jeg lige har solgt min pusletaske. Den skal sendes med posten, og da den vejer ca. 1500 gram, satser jeg på at den kan sendes til 58 kr som brev under 2 kg. Spørgsmålet er bare, hvordan jeg skal pakke den ind / hvad jeg skal pakke den ind i..

Har I forslag?

stop ud med krøllet avis og pak ind i nettopose (eller hvor du nu handler) pak med pakketape og lim adresse på med samme - med mindre de har fået nye regler siden sidst jeg modtog brugt tøj- i november

Anmeld

30. december 2012

BellaCiinea

Nea85 skriver:

Har I forslag?

En sort sæk

Når min veninde har sendt tøj til mig, har det været pakket ind i en sort sæk.. og det har fungeret fint

Anmeld

30. december 2012

Mom2

Nea85 skriver:

Har I forslag?

Vil lige anbefale at sende den med GLS hvis ikke det i forvejen er planen, de er billigere end PostDanmark og der går de efter vægt og ikke størrelse..

Anmeld

30. december 2012

Nea85

serinasmor skriver:

stop ud med krøllet avis og pak ind i nettopose (eller hvor du nu handler) pak med pakketape og lim adresse på med samme - med mindre de har fået nye regler siden sidst jeg modtog brugt tøj- i november

God idé!
Jeg var også ude i noget med en pose - sådan modtager man jo også tøj fra f.eks. H&M..

Anmeld

30. december 2012

Nea85

Christina9870 skriver:

Vil lige anbefale at sende den med GLS hvis ikke det i forvejen er planen, de er billigere end PostDanmark og der går de efter vægt og ikke størrelse..

Tak, det vil jeg da lige undersøge

Anmeld

31. december 2012

Nea85

IsabellaCiinea skriver:

En sort sæk

Når min veninde har sendt tøj til mig, har det været pakket ind i en sort sæk.. og det har fungeret fint

Tak for svar, havde selv en idé om evt. at pakke den i en pose

Anmeld

31. december 2012

BellaCiinea

Nea85 skriver:

Tak for svar, havde selv en idé om evt. at pakke den i en pose

Så lidt.. ja tænker at det er det nemmeste =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.