Hjælp girls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Anonym trådstarter

Hjælp Kvinder er forvirret!!!!

jeg havde min mens d. 12 dec og her d. 27 dec. havde jeg en positiv æltest - hvor lang tid efter æl, sker befrugtningen? ifølge en ælberegner på nettet, er det først d. 2 januar befrugtningen sker.. sker det virkelig først så efter 7 dg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Hjælp Kvinder er forvirret!!!!

jeg havde min mens d. 12 dec og her d. 27 dec. havde jeg en positiv æltest - hvor lang tid efter æl, sker befrugtningen? ifølge en ælberegner på nettet, er det først d. 2 januar befrugtningen sker.. sker det virkelig først så efter 7 dg?

Mener man siger 7-14dage

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Mener man siger 7-14dage

OKI - Jeg troede nemlig at der blot gik nogle dage efter befrugtningen, hvor ægget sætter sig fast.. Men det sker først 7 - 14 dg efter en positiv æl?

Anmeld

30. december 2012

CamillaC

De 7 dage passer meget godt du skal jo huske at du først har æl 24-36 timer efter positiv test. Vil nu sige at 7-14 dage er for længe. Det er jo 14 dage efter æl, man kan teste for graviditet. .. 

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Camillahjermit skriver:

De 7 dage passer meget godt du skal jo huske at du først har æl 24-36 timer efter positiv test. Vil nu sige at 7-14 dage er for længe. Det er jo 14 dage efter æl, man kan teste for graviditet. .. 

nå ja det er rigtigt så lyder det meget godt med den 2. januar Men føler mig bare allerede gravid, det nok bare indbildning.. Ja 14 dg. efter plejer jeg også at sige at man kan teste. Men venter til d. 15 jan. hvor min mens skal dukke op ( helst blive væk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.