Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej dejlige damer
Sidder og kigger efter lidt nyt tøj til den lille og han skal bla. have nogle nye langærmede bodyer.
er der nogen der kan svare mig på hvordan kvaliteten og stoffet er på IdaT bodyer i forhold til f.eks. ej sikke lej? jeg er nemli rigtig glad for den måde de er på med lidt stræk agtigt i, det kan jeg meget bedre end dem der er helt faste som f.eks hm...
Håber nogen kender IdaT og kan hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
roenlund skriver: Hej dejlige damer Sidder og kigger efter lidt nyt tøj til den lille og han skal bla. have nogle nye langærmede bodyer. er der nogen der kan svare mig på hvordan kvaliteten og stoffet er på IdaT bodyer i forhold til f.eks. ej sikke lej? jeg er nemli rigtig glad for den måde de er på med lidt stræk agtigt i, det kan jeg meget bedre end dem der er helt faste som f.eks hm... Håber nogen kender IdaT og kan hjælp
Jeg har haft to idaT bodyer, som jeg har været rigtig glad for. Ellers har jeg sværget til Molo, som holder form og farve og er lækre i kvaliteten
Skal ikke kunne udtale mig så meget om de mærker du nævner da jeg er super glad for dem de har i H&M og kun fortrækker dem..
er personligt ikke glad for dem i babysam, kvickly, føtex mm. Har også prøvet andre mærker men det er H&M der har vundet mit hjerte på dette punkt ;-)
ekebiv skriver: Jeg synes idaT hurtigt bliver lidt "slaskede" at se på, som om de gir sig for meget hvis du forstår. Til body indenunder tøjet, dem sim mest bruges som undertøj eller som langærmet under en t-shirt, har jeg altid brugt name it, de holder form og farve supergodt og er i en dejlig blød kvalitet.
Jeg synes idaT hurtigt bliver lidt "slaskede" at se på, som om de gir sig for meget hvis du forstår. Til body indenunder tøjet, dem sim mest bruges som undertøj eller som langærmet under en t-shirt, har jeg altid brugt name it, de holder form og farve supergodt og er i en dejlig blød kvalitet.
Mange tak for svar, det er nemli lige det at de holder formen og forbliver elastiske jeg er så glad for ved ej sikke lej... mon jeg bare skulle gå udenom IdaT og købe det jeg kender og ved jeg kan lide...
Baagøe skriver: Jeg har haft to idaT bodyer, som jeg har været rigtig glad for. Ellers har jeg sværget til Molo, som holder form og farve og er lækre i kvaliteten
ved ikke om jeg "tør" prøve eller om jeg bare skal holde mig til det jeg ved holder...
4xGreve skriver: Skal ikke kunne udtale mig så meget om de mærker du nævner da jeg er super glad for dem de har i H&M og kun fortrækker dem.. er personligt ikke glad for dem i babysam, kvickly, føtex mm. Har også prøvet andre mærker men det er H&M der har vundet mit hjerte på dette punkt ;-)
Liam har også mange fra hm som vi bruger en del, jeg kan bare mærke at dem han har fra ej sikke lej bliver brugt markant mere da kvaliteten bare er vild lækker og de sidder bare bedre på ham, troede ellers ikke jeg skulel bruge så mange penge på bodyer, men synes ikke rigtig jeg kan finde dem på tilbud nogen steder.
Benjamins'mor skriver: Min søn har aldrig haft tøj fra ej sikke lej, men synes kvaliteten er god i IDA-t. Synes stoffet er lidt stivere i det end andre men ellers super gode.Jeg er nu personligt mest til h&ms bodyer, synes de er bedst.
Min søn har aldrig haft tøj fra ej sikke lej, men synes kvaliteten er god i IDA-t. Synes stoffet er lidt stivere i det end andre men ellers super gode.Jeg er nu personligt mest til h&ms bodyer, synes de er bedst.
Jeg tror også efterhånden jeg er kommet frem til at jeg bare må prøve at købe en og så se hvordan jeg synes de er...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128