På et helt personligt plan, så tog jeg den største beslutning nogensinde. Jeg gik fra min ekskæreste igennem 3½ år for min nuværende kæreste, som jeg havde kendt i to uger. Det var en brat opvågning jeg fik mig, i en ordentligt brandert. Det var nogle hårde uger. Men den helt rette beslutning - nu har jeg jo min kæreste, der er helt perfekt for mig, og vi har snart årsdag
Derudover flyttede jeg ENDELIG hjemmefra - det havde jeg ventet længe på. Og så endda ind til min kæreste 
Jeg startede på uni - et stort spring for mig, og jeg klarede det på helt egen hånd. Det er det vildeste jeg nogensinde har gjort i forhold til nogle skavanker jeg har.
I 2012 har jeg også set de største forandringer i min niece - det var stort da hun begyndte at gå, sige ord osv. Men den store personlighed hun er blevet i løbet af 2012, og især hendes sprogudvikling har virkelig været stor for mosteren her 
Jeg husker også 2012 for det år, hvor min kærestes søster vendte 100 % og har skabt det største drama, der nogensinde har været i mit liv.
Jeg har fået nye veninder løbende - især tre meget tætte 
2012 har generelt været et super år for mig. Og der e rmaaaaaange flere ting!
Desværre mistede jeg også min søde farmor i 2012. 
På verdensplan er der jo også sket rigtig mange ting - bl.a. valget i USA!
Anmeld