Hvad husker du 2012 for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.469 visninger
41 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Findusinde

Hej Piger!

Nu hvor året snart siger farvel og et nyt står og banker på, sidder jeg og tænker over... Hvad vil jeg egentlig huske mit 2012 for?

- Jeg blev færdig uddannet og fik job med det samme.
- Min store smukke pige blev 3 og er begyndt i børnehave, og er næsten renlig...
- Lækker kæresteweekend
- Dejlig sommerferie...
- Mistede min elskede søster efter 13 års sygdom
- Mistede min tante
- Mistede min svoger.
- SKulle stå med det skrækkelige valg at skulle vælge om vi vil have vores ønske baby, selvom det havde kromosom fejl.

Det er nogle af de ting der står lysende klart for mig...

Så kommer alt det udenom i verdenen..

Hvad vil du lige nøjagtig huske 2012 for?

Kram og godt nyt år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

MorDk

Mit 2012

• Positiv graviditetstest

• Ny lejlighed

• Min søn skiftede vuggestue

• Fik en ny skøn veninde ♥

• Fødte min skønne skønne datter

Anmeld

30. december 2012

annecatrine88

Det jeg husker 2012 for er at jeg nytårsaften for et år siden smed mine p-piller og sidder nu idag med en dejlig datter på 7 uger.. Så jeg husker 2012 for det år hvor jeg blev gravid og blev mor. Derudover var jeg på ferie med min dejlige kæreste og blev ligeledes faster til en super dejlig dreng.

Super dejligt år, med en masse minder.. Håber næste år bliver lige så fantastisk...

Anmeld

30. december 2012

L&V

Findusinde skriver:

Hej Piger!

Nu hvor året snart siger farvel og et nyt står og banker på, sidder jeg og tænker over... Hvad vil jeg egentlig huske mit 2012 for?

- Min store smukke pige blev 3 og er begyndt i børnehave, og er næsten renlig...
- Lækker kæresteweekend
- Dejlig sommerferie...
- Mistede min tante
- Mistede min svoger.
- SKulle stå med det skrækkelige valg at skulle vælge om vi vil have vores ønske baby, selvom det havde kromosom fejl.

Kram og godt nyt år!

Puha sikke et år du har haft, håber 2013 bliver noget bedre for dig

Jeg vil huske 2012 for alle de 1 ting vi har oplevet med laura, hendes første fødselsdag, første skridt osv. Det er hende der har præget vores år og nu vil vi se frem til endnu et år med hende og forhåbentligt en lillebror eller søster til sommer

Anmeld

30. december 2012

marie_jon

Findusinde skriver:

Hej Piger!

- Lækker kæresteweekend
- Dejlig sommerferie...
- Mistede min tante
- Mistede min svoger.

Kram og godt nyt år!

Sikke en masse dødsfald du/i har haft i 2012 Håber for dig, at 2013 ikke byder på ander end lykke

Anmeld

30. december 2012

Findusinde

Månsson skriver:

Puha sikke et år du har haft, håber 2013 bliver noget bedre for dig

Jeg vil huske 2012 for alle de 1 ting vi har oplevet med laura, hendes første fødselsdag, første skridt osv. Det er hende der har præget vores år og nu vil vi se frem til endnu et år med hende og forhåbentligt en lillebror eller søster til sommer

Tusind tak, jah håber også at 2013 bliver vores år..

Anmeld

30. december 2012

Findusinde

maria_josse skriver:

Sikke en masse dødsfald du/i har haft i 2012 Håber for dig, at 2013 ikke byder på ander end lykke

Tusind tak! Og i lige måde..

Anmeld

30. december 2012

Dinna88

dobbelt

Anmeld

30. december 2012

Dinna88

På et helt personligt plan, så tog jeg den største beslutning nogensinde. Jeg gik fra min ekskæreste igennem 3½ år for min nuværende kæreste, som jeg havde kendt i to uger. Det var en brat opvågning jeg fik mig, i en ordentligt brandert. Det var nogle hårde uger. Men den helt rette beslutning - nu har jeg jo min kæreste, der er helt perfekt for mig, og vi har snart årsdag

Derudover flyttede jeg ENDELIG hjemmefra - det havde jeg ventet længe på. Og så endda ind til min kæreste

Jeg startede på uni - et stort spring for mig, og jeg klarede det på helt egen hånd. Det er det vildeste jeg nogensinde har gjort i forhold til nogle skavanker jeg har.

I 2012 har jeg også set de største forandringer i min niece - det var stort da hun begyndte at gå, sige ord osv. Men den store personlighed hun er blevet i løbet af 2012, og især hendes sprogudvikling har virkelig været stor for mosteren her 

Jeg husker også 2012 for det år, hvor min kærestes søster vendte 100 % og har skabt det største drama, der nogensinde har været i mit liv.

Jeg har fået nye veninder løbende - især tre meget tætte

2012 har generelt været et super år for mig. Og der e rmaaaaaange flere ting! Desværre mistede jeg også min søde farmor i 2012. 

På verdensplan er der jo også sket rigtig mange ting - bl.a. valget i USA!

Anmeld

30. december 2012

Lykke:)

Findusinde skriver:

Hej Piger!

- Lækker kæresteweekend
- Dejlig sommerferie...
- Mistede min tante
- Mistede min svoger.

Kram og godt nyt år!

Hold da op for et år, håber på et bedre 2013 for dig

Her kommet mit 2012...

- mistede fire tætte venner i en meningsløs ulykke d.26/2.
- deltog i en forfærdelig, men smuk firedobbelt bisættelse d.3/3
- blev stx student d.27/6
- mistede min køre onkel d.30/7, som tabte en lang kam til kræften
- blev moster til lille smukke Silke d.26/8
- begyndte på pædagoguddannelsen
- fik konstateret PCO

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.