Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carina:-) skriver: Jeg synes det er god humor Nåede lige at tænke "ej for h*** prøv dog at google" !!! Og er ret sikker på at trådstarter i den anden tråd,godt kan se "glimtet i dit øje"
Jeg synes det er god humor
Nåede lige at tænke "ej for h*** prøv dog at google" !!!
Og er ret sikker på at trådstarter i den anden tråd,godt kan se "glimtet i dit øje"
Ha en dejlig aften.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: 1-0 til miiiiig! Elsker denne slags fjollede tråde, lige min humor
1-0 til miiiiig!
Elsker denne slags fjollede tråde, lige min humor
god aften
Lady Marion <3 skriver: Aiiii Sorry Vil bare ønske jer alle et dejligt nytår
Aiiii Sorry
Vil bare ønske jer alle et dejligt nytår
Hvad så???? fundet ud af om "din" Rema 1000 har åben i dag eller er du blevet ringet op af "dine" medarbejder, der ikke kan forstå du ikke er kommet på "arbejde"
Nadia&Daniel skriver: Hvad så???? fundet ud af om "din" Rema 1000 har åben i dag eller er du blevet ringet op af "dine" medarbejder, der ikke kan forstå du ikke er kommet på "arbejde"
Det havde den sgu Heldigt jeg stod op og tog afsted he he he
Lady Marion <3 skriver: Det havde den sgu Heldigt jeg stod op og tog afsted he he he
Det var godt
pussekat skriver: hejsadu kan søgen om det ind på rema 1000 hjemmside om det
hejsadu kan søgen om det ind på rema 1000 hjemmside om det
Eller spørger os KLOGE KVINDER herinde på baby.dk
til ALLE
Nadia&Daniel skriver: Eller spørger os KLOGE KVINDER herinde på baby.dk til ALLE
Ha ha ha ja præcis
Lady Marion <3 skriver: Og hvor henne ser du jeg latterliggører den anden tråd ?? Det kunne også være et ironisk indslag pga alle dem der netop opretter sådanne tråde som ts i den anden tråd netop skrev om ?? Der er bare nogle herinde der konstant og altid bare vil være på krigsstien , jamen be my guest
Og hvor henne ser du jeg latterliggører den anden tråd ??
Det kunne også være et ironisk indslag pga alle dem der netop opretter sådanne tråde som ts i den anden tråd netop skrev om ??
Der er bare nogle herinde der konstant og altid bare vil være på krigsstien , jamen be my guest
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128