Går til bekendelse - det var mig som..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Nadia&Daniel

..skulle til carsting..

https://www.baby.dk/debat/185713pi1/ordet-er-frit/skal-til-casting.aspx

Jeg valgte at sige fra pga flere faktor

- Jeg var ikke klar tl at Dk skulle se mig i undertøj på tv

- Jeg følte mig ikke helt på bar bund ang. mode og beklædning (så ville ikke tage pladsen fra andre)

Jeg vil personlig føle det ville være spild af tid, at tage til carsting og IKKE blive valgt, da jeg før er beskrevet som en der ikke er "spændende" nok til tv..

Men glæder mig til at følge damerne og de udvalgte fra på tordags af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Troldemommi

Hej puhhaa jeg ville godt nok også takke nej tak hvis Danmark skulle se mig i undertøj 

Og forresten du er så smuk på dit profilbillede så du behøver heller ikke nogen make over 

Monica

Anmeld

30. december 2012

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

Hej puhhaa jeg ville godt nok også takke nej tak hvis Danmark skulle se mig i undertøj 

Og forresten du er så smuk på dit profilbillede så du behøver heller ikke nogen make over 

Monica

Og alle vennerne fra Daniel's fodbold hold  (vist jeg kom med i reklamen)..

Tak  

Anmeld

30. december 2012

L&V

Nadia&Daniel skriver:

..skulle til carsting..

https://www.baby.dk/debat/185713pi1/ordet-er-frit/skal-til-casting.aspx

Jeg valgte at sige fra pga flere faktor

- Jeg var ikke klar tl at Dk skulle se mig i undertøj på tv

- Jeg følte mig ikke helt på bar bund ang. mode og beklædning (så ville ikke tage pladsen fra andre)

Jeg vil personlig føle det ville være spild af tid, at tage til carsting og IKKE blive valgt, da jeg før er beskrevet som en der ikke er "spændende" nok til tv..

Men glæder mig til at følge damerne og de udvalgte fra på tordags af

Jeg troede de stoppede folk på gaden.. Jamen dog, jeg syntes det ku være så fedt at prøve men kan godt følge dig

Anmeld

30. december 2012

HopinWishin

Du var overhovedet heller ikke en jeg ville synes skulle med i sådan et program

Jeg har altid, når du har skrevet noget herinde, tænkt at du er rigtig pæn

Anmeld

30. december 2012

Nadia&Daniel

Månsson skriver:

Jeg troede de stoppede folk på gaden.. Jamen dog, jeg syntes det ku være så fedt at prøve men kan godt følge dig

Jeg skulle optages i Hillerød (bor selv i Kgs. Lyngby) - så skulle jeg gå rundt (alene) og kigge på tøj og så skulle de "opdage" mig der..

Anmeld

30. december 2012

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Jeg skulle optages i Hillerød (bor selv i Kgs. Lyngby) - så skulle jeg gå rundt (alene) og kigge på tøj og så skulle de "opdage" mig der..

Ej hvor jeg føler mig fuppet he he her troede jeg de rent faktisk gik på jagt efter nogle.. Ih tv altså

Anmeld

30. december 2012

Nadia&Daniel

HopinWishin skriver:

Du var overhovedet heller ikke en jeg ville synes skulle med i sådan et program

Jeg har altid, når du har skrevet noget herinde, tænkt at du er rigtig pæn

Årh tak

En bekendt sagde også til mig, at når jeg havde været til carsting, vil jeg nok ikke blive valgt, for jeg går ikke i slidte jeans og store bluser

Anmeld

30. december 2012

Nadia&Daniel

Månsson skriver:

Ej hvor jeg føler mig fuppet he he her troede jeg de rent faktisk gik på jagt efter nogle.. Ih tv altså

Rigtigt tv

Anmeld

30. december 2012

serinasmor

Nadia&Daniel skriver:

ej hvor dumt egentlig .. her gik vi andre lige og troede at de fandt de medvirkende direkte på gaden som de viser i tv hvornår lærer jeg at halvdelen er løgn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.