Hej, jeg sørger desperat råd eller erfaringer.
min dejlige datter fylder 4 i næste måned og fra hun var et til toilettrænet, da hun var 3 havde vi enorme problemer med at hun ville lave nr2. Da hun var trænet og til nu har der intet været. Regelmæssig bummelum og nogle gange enorme pøller, men ikke haft noget ubehag, til vores store forundring.
for 4 uger siden blev hun syg med grim hoste dog der kom bremsespor, men gik stadig på toilet. De sidste to har været forfærdelige for os alle. Hun holder sig og nu siver hun. Vi skifter underbukser op til 8 gange om dagen og min glade pige gemmer dig, holder dig, er sur og tvær (selvfølgelig).
først med sygdom mindede vi om at gå på toilet, uger senere frustration og gå nu på wc! Og at ikke give det så meget opmærksomhed.
Hun er blevet storesøster for 6 måneder siden, men har været uheld fantastisk med at tage imod et nyt medlem og jeg føler jeg er meget obs på det. Jeg går hjemme hos dem og hun går i preschool 5 dage om ugen.
Jeg synes at opmærksomhedsmæssigt har medregn haft meget mere fordi daddy er på ferie.
Vi giver hende masser at drikke, unddårlig masse sukker, men hun er jo efterhånden så fokuseret på at holde sig at hun ikke spiser særligt meget.
Hjælp!
Anmeld