dette er en ligegylig tråd, men ved i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. december 2012

1990h

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/30-Papir-Stem pler/3030-Papir/303008-Dekorationspapir/1/672021-T ekstpapir-indbydelse-5-stk

om dette er tykt som karton eller tyndt som almindeligt a4 papir..kan ikke læse mig frem til det og bruger normalt ikke sådanne kreativiteter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Homemade

1990h skriver:

http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/30-Papir-Stem pler/3030-Papir/303008-Dekorationspapir/1/672021-T ekstpapir-indbydelse-5-stk

om dette er tykt som karton eller tyndt som almindeligt a4 papir..kan ikke læse mig frem til det og bruger normalt ikke sådanne kreativiteter

Hi hi......så får du et fuldstændigt ligegyldigt svar 

Jeg vil tro det er kraftigt papir, det karton jeg har til julepynt vejer 190 gram! Det du linker til vejer 100 gram.

Håber mit svar hjælper. 

Knus

Anmeld

30. december 2012

Troldemommi

Jeg kender ikke svaret, men syntes ikke der findes ligegyldige tråde på baby. der er jo en grund til at tråden bliver skrevet 

Monica

Anmeld

30. december 2012

1990h

Homemade skriver:

Hi hi......så får du et fuldstændigt ligegyldigt svar 

Jeg vil tro det er kraftigt papir, det karton jeg har til julepynt vejer 190 gram! Det du linker til vejer 100 gram.

Håber mit svar hjælper. 

Knus

årh okai

det fordi jeg skal bruge det til indbydelse også skal det helst ikke kunne bugge og slaske men gerne være lidt stift i det

Anmeld

30. december 2012

1990h

Monica P skriver:

Jeg kender ikke svaret, men syntes ikke der findes ligegyldige tråde på baby. der er jo en grund til at tråden bliver skrevet 

Monica

hih du har ganske ret..

Anmeld

30. december 2012

serinasmor

1990h skriver:

årh okai

det fordi jeg skal bruge det til indbydelse også skal det helst ikke kunne bugge og slaske men gerne være lidt stift i det

hvis det skal være stift i det skal du min. bruge papir der har en gramvægt på 130g og meget gerne mere end det

Anmeld

30. december 2012

1990h

serinasmor skriver:

hvis det skal være stift i det skal du min. bruge papir der har en gramvægt på 130g og meget gerne mere end det

tusind tak..det må jeg kigge efter så.

skal lime et andet stykke papir på det her både foran(invitation) og bagpå(ønskeliste)..så når man ser det så danner det linkede papir nærmest rammen om invitationen og ønskelisten som skal printes ud på noget andet papir..(håber det var forståeligt)..det papir jeg har linkede til skal være mellemlags papir mellem invitation og ønskeliste..men man skal stadig kunne se det papir jeg linkede til.

så det vil jo blive lidt stift når der kommer papir på begge sider..

Anmeld

30. december 2012

serinasmor

1990h skriver:

tusind tak..det må jeg kigge efter så.

skal lime et andet stykke papir på det her både foran(invitation) og bagpå(ønskeliste)..så når man ser det så danner det linkede papir nærmest rammen om invitationen og ønskelisten som skal printes ud på noget andet papir..(håber det var forståeligt)..det papir jeg har linkede til skal være mellemlags papir mellem invitation og ønskeliste..men man skal stadig kunne se det papir jeg linkede til.

så det vil jo blive lidt stift når der kommer papir på begge sider..

Det vil blive lidt stift i det når der kommer papir bagpå også

Anmeld

30. december 2012

1990h

serinasmor skriver:

Det vil blive lidt stift i det når der kommer papir bagpå også

kan en alminelig printer godt tage papir på e 130 g?

Anmeld

30. december 2012

serinasmor

1990h skriver:

kan en alminelig printer godt tage papir på e 130 g?

hvilken type er din printer ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.