Stop med flaske - hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Highlander

Vores datter er nu 14 måneder og vi vil stoppe med at Give hende aften flasken. Har i gode råd til hvordan man gør ? Evt andre putte ritualer eller hvordan man er vedholdende hvis de bliver kede af det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

VIPpigen

Er hun stadig meget interesseret i flasken??

her løb vi tør uden jeg opdagede det under flytning,så en aften jeg skulle putte banditten, så måtte jeg putte uden natflaske, og hun har ikke fået siden, hun har aldrig gjort antræk til at savne den på nogen måde om aftenen. Nu er det også over et år siden hun stoppede med den.

jeg ville prøve at springe den over, og se hvordan det gik, og går det ikke, så må i trappe ned

Anmeld

30. december 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvad er der i flasken? MME? Letmælk? Sødmælk?

Hvis det er MME så er mit råd start med at hver anden aften er det alm. mælk der er i altså Letmælk...

Dernæst efter at have gjort det en uges tid så er det hver anden aften i stedet vand der er i... helt alm. postevand fra hanen af...

og efter en uges tid igen så er der kun vand i flasken hvis den stadig har interesse...

vores søn får kun vand om natten og det er mest pga han skal have ekstra væske da han får Movicol grundet problemer med hård mave...

Det var sådan vi gik fra 3 flasker MME fra sengetid til stå op tid til nu kun 1 flaske vand om natten hvis han overhovedet vågner og vil have det...

Anmeld

30. december 2012

Nadia Maya

Godaften

Vi gjorde det sådan at vi gav hende letmælk og blandede vand i og for hver dag der gik, puttede vi mere og mere vand i. Til sidst afviste hun den selv
Nu får hun et lille glas vand inden sengetid.

Det fungerede rigtig godt for os!

Godt nytår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.