Billig overnatning i København :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

bøllen

132319 skriver:

Jep.

hans er forresten ikke aktiv derinde da hans kærestes bror pt. låner den, kom jeg lige i tanke om.

Men det er en super side, jeg har selv fundet en lejlighed i Berlin til knap 600 kr for to overnatninger derinde 

Ok det lyder sørme da også billigt

tjekker det lige ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Benjamins'mor

Vi boede på wake up Copenhagen tæt på Hovedbanegården, vi gav 1500 inkl morgenmad for 2 pers fredag - søndag.
240 kr billigere uden morgenmad.

Anmeld

30. december 2012

bøllen

132319 skriver:

Jep.

hans er forresten ikke aktiv derinde da hans kærestes bror pt. låner den, kom jeg lige i tanke om.

Men det er en super side, jeg har selv fundet en lejlighed i Berlin til knap 600 kr for to overnatninger derinde 

Har tjekket derinde og det ser jo fint ud, men kan også se det er private. Hvilket er fint nok, men tænker på hvordan mon det fungere, ved du mon det ???

Anmeld

30. december 2012

bøllen

Benjamins'mor skriver:

Vi boede på wake up Copenhagen tæt på Hovedbanegården, vi gav 1500 inkl morgenmad for 2 pers fredag - søndag.
240 kr billigere uden morgenmad.

Tjekkede lige derinde, men skal lige have hjælp fra gemalen må indrømme jeg bestemt ikke er særlig skarp i det med ferie bestilling osv på nettet

Anmeld

30. december 2012

132319

bøllen skriver:

Har tjekket derinde og det ser jo fint ud, men kan også se det er private. Hvilket er fint nok, men tænker på hvordan mon det fungere, ved du mon det ???

Ja, man booker derinde og så aftaler man med udlejer hvordan og hvorledes med overdragelse af nøgler

Ved de enkelte kan du se andres anmeldelser af udlejer.

Man betaler et gebyr til airbnb på 60-70 kr som er en slags sikkerhed så man ikke bliver snydt

Anmeld

30. december 2012

bøllen

132319 skriver:

Ja, man booker derinde og så aftaler man med udlejer hvordan og hvorledes med overdragelse af nøgler

Ved de enkelte kan du se andres anmeldelser af udlejer.

Man betaler et gebyr til airbnb på 60-70 kr som er en slags sikkerhed så man ikke bliver snydt

Ok men er beboerne hjemme ????

eller hvordan .. Kikkede bare lige hurtigt derinde 

Anmeld

30. december 2012

132319

bøllen skriver:

Ok men er beboerne hjemme ????

eller hvordan .. Kikkede bare lige hurtigt derinde 

Nej, ikke hvis det er en lejlighed der udlejes

Man kan også leje værelser men jeg synes personligt at en hel lejlighed er at foretrække

Anmeld

30. december 2012

bøllen

132319 skriver:

Nej, ikke hvis det er en lejlighed der udlejes

Man kan også leje værelser men jeg synes personligt at en hel lejlighed er at foretrække

Godt så takker , ønsker nemlig heller ikke at bo sammen med nogle så ville hotel være at foretrække .

og man kan være sikker på man ikke bliver brændt af ? Nu du skriver gebyr

Anmeld

30. december 2012

132319

bøllen skriver:

Godt så takker , ønsker nemlig heller ikke at bo sammen med nogle så ville hotel være at foretrække .

og man kan være sikker på man ikke bliver brændt af ? Nu du skriver gebyr

Det tror jeg godt at man kan være ret sikker på, de der lejer ud er jo interesserede i at tjene penge

Ved dog ikke hvor langt ud i fremtiden man kan booke 

Anmeld

30. december 2012

bøllen

132319 skriver:

Det tror jeg godt at man kan være ret sikker på, de der lejer ud er jo interesserede i at tjene penge

Ved dog ikke hvor langt ud i fremtiden man kan booke 

Der er godt nok mange fine muligheder 

Det må vi prøve og undersøge . Der er jo lang tid til men omvendt skal det også være på plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.