Anbefal en madkasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Pige2009

Min datter skal starte i børnehave først i det nye år og jeg leder efter en madkasse med forskellige rum eller en stor madkasse, som kan rumme små bøtter med forskelligt

Hvilken madkasse har I til jeres poder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

B&J

Baagøe skriver:

Min datter skal starte i børnehave først i det nye år og jeg leder efter en madkasse med forskellige rum eller en stor madkasse, som kan rumme små bøtter med forskelligt

Hvilken madkasse har I til jeres poder?

daniel har selv valgt sin og det er en Mc queen mad kasse.

plas til mad oppe for oven og et stort rum i bunden til en masse mad og frugt og bøtter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. december 2012

bøllen

B&J skriver:

plas til mad oppe for oven og et stort rum i bunden til en masse mad og frugt og bøtter

Dem har vi også bare med Peter plys .

de er nemme og åbne for ungerne selv - syntes ofte madkasser kan være svære at åbne

Anmeld

30. december 2012

Livsmor

Min datter har siden start i BH haft en Lunch Cube fra Sistema. Den er genial, let at åbne og uden alt muligt farligt. Fåes i en masse skønne farver og andre modeller.

Anmeld

30. december 2012

Tullemor

Vi har den madkasse man kan få i fakta lige pt - med kaj eller andrea på - synes den er god fordi der er et stort rum i midten til brød og 4 små rum, 2 i hver ende, til tilbehør, grønt osv.

Anmeld

30. december 2012

Unalisa

Sesam gade madkasse

Anmeld

30. december 2012

B&J

bøllen skriver:

Dem har vi også bare med Peter plys .

de er nemme og åbne for ungerne selv - syntes ofte madkasser kan være svære at åbne

nemlig. daniel kunne åbne den og den var sat ned til 20kr jaaa så hvis den går til så køber vi en ny vi var heldige den dag

og syntes der er god plads i den, uhh peter plys kunne være vi også skulle have den så var der lidt at skifte imellem tror daniel ville elske den madkasse

Anmeld

30. december 2012

trunte89

Vi har også den fra fakta ( Brugsen har vidst også nogle bare med noget andet uden på ) altså et rum i midten og 4 små til tilbehør. Er egentligt glad nok for den, men nogle gange kunne jeg godt bruge, at det midterste rum var lidt større ( så der kan ligge et spyd med div. Grøntsager osv på )
Ellers har LEGO også en god en. E aflang, og så kan man få 2 størrelser små bokse som kan ligge inden i. Dn er også god

Anmeld

30. december 2012

Laulund87

Jeg vil anbefale den der hedder "den sunde madkasse". Den er uden alt det der skadeligt, kan ikke huske hvad det hedder

http://www.denlillebazar.dk/group.asp?group=721

Synes den er rigtig god!

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

B&J skriver:

Dn ser også fin ud. Min datter elsker McQueen, så det kunne godt blive sådan en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.