3 mdr. og mos og grød ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.550 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. december 2012

morethanperfect

Er der nogle herinde der er startet op på det mellem 3 og 4 mdr. alderen ?? Vil helst kun høre fra dem der startede så tidlig med det , hvis der er nogle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

MorDk

Er der nogle herinde der er startet op på det mellem 3 og 4 mdr. alderen ?? Vil helst kun høre fra dem der startede så tidlig med det , hvis der er nogle

Jeg ved godt du KUN vil høre fra folk som er startet op med grød så tidligt, men må jeg spørge dig hvordan det kan være du overvejer at starte så tidligt?

Anmeld

30. december 2012

Koen.

Ja med den store og nøj hvor jeg fortryder!

Anmeld

30. december 2012

MorDk

Med min søn startede jeg op da han var lidt over 4 mdr. Kunne faktisk godt have ventet... vidste bare ik bedre dengang. Og alle snakkede jo om det osv. Er der noget der direkte taler FOR at starte så tidligt?

Anmeld

30. december 2012

Koen.

MorDk skriver:

Med min søn startede jeg op da han var lidt over 4 mdr. Kunne faktisk godt have ventet... vidste bare ik bedre dengang. Og alle snakkede jo om det osv. Er der noget der direkte taler FOR at starte så tidligt?

Præcis! Jeg ville os ønske jeg havde vist bedre med den store..

Anmeld

30. december 2012

MorDk

Lærke&Liam. skriver:

Præcis! Jeg ville os ønske jeg havde vist bedre med den store..

Vi får SP sidst i januar og der vil hun snakke opstart af grød/mos... men jeg tror ærlig talt jeg venter til hun er omkrinbg 5-5½ mdr. gammel. Men kommer selvfølgelig også an på hende.

Anmeld

30. december 2012

Bassemor<3

Vi startede med at give Anton frugtmos og hirsegrød da han var 3½ md. Det gik fint jeg har ammet ham hele tiden, og i starten var det kun sådan tilbudt som smagning, og ikke som fuldt måltid

Anmeld

30. december 2012

Koen.

MorDk skriver:

Vi får SP sidst i januar og der vil hun snakke opstart af grød/mos... men jeg tror ærlig talt jeg venter til hun er omkrinbg 5-5½ mdr. gammel. Men kommer selvfølgelig også an på hende.

Vi startede os først der denne gang og vi har ikke haft alle de problemer som første gang hvor vi startede ved 3 1/2 mdr

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Jeg ved godt du KUN vil høre fra folk som er startet op med grød så tidligt, men må jeg spørge dig hvordan det kan være du overvejer at starte så tidligt?

Fordi han spiser 265 ml. hver gang , hver halvanden time .. Han blir ikke mæt af det .. Når han spiser så meget kommer det hele retur , og så vil han jo bare ha mere , men der er ikke plads i maven til al den mælk ..

Da Oscar var lille havde vi nøjagtig samme problem og vi startede med grød da han var 3 en halv mdr.. Og der var ingen anden løsning .

Noel vejer 7.5 kilo og er 13 uger , og spiser hele tiden ..

Ville også aller helst vente , men det tror jeg bare ikke vi kan

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

Bassemor<3 skriver:

Vi startede med at give Anton frugtmos og hirsegrød da han var 3½ md. Det gik fint jeg har ammet ham hele tiden, og i starten var det kun sådan tilbudt som smagning, og ikke som fuldt måltid

Okay ..

Var det fordi han ikke blev mæt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.