Hvad gør man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Madam Blå

Når man er dybt utilfreds med den røremaskine, man lige har købt? Har lige købt en obh hercules røremaskine, og den kan ikke ælte min bolledej uden at hoppe og danse. Må stå og holde ved den, ellers går der mellem 20-30 sekunder, og så ryger den på gulvet.

Og så følger der et låg med til skålen. Det var sat rigtigt på, men da vi så tager det af, så ridser den titaniumbelægningen af  

Øvøv! Det var godt nok et voldsomt dyrt fejlkøb har man på nogen måde mulighed for at returnere et produkt, man har brugt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

tarkoflen

Jeg ville kontakte butikken og høre dem, hvad de siger...

Håber det er fordi der er en fejl i maskinen, for det viker voldsomt at den ikke kan klare en bolledej!

Anmeld

30. december 2012

Karina84

Madam Blå skriver:

Når man er dybt utilfreds med den røremaskine, man lige har købt? Har lige købt en obh hercules røremaskine, og den kan ikke ælte min bolledej uden at hoppe og danse. Må stå og holde ved den, ellers går der mellem 20-30 sekunder, og så ryger den på gulvet.

Og så følger der et låg med til skålen. Det var sat rigtigt på, men da vi så tager det af, så ridser den titaniumbelægningen af  

Øvøv! Det var godt nok et voldsomt dyrt fejlkøb har man på nogen måde mulighed for at returnere et produkt, man har brugt? 

Jeg har lige bagt med vores for første gang i dag og den fungerede altsaa rigtig fint. Det var ogsaa en bolledej og de blev saa lækre

Jeg havde ikke laaget paa imens den kørte, har kun haft det paa naar den bare staar.

Hvor meget skruede du op for den? Mener der staar at den skal staa paa styrke 3 naar det er bolledej

Anmeld

30. december 2012

Madam Blå

Karina84 skriver:

Jeg har lige bagt med vores for første gang i dag og den fungerede altsaa rigtig fint. Det var ogsaa en bolledej og de blev saa lækre

Jeg havde ikke laaget paa imens den kørte, har kun haft det paa naar den bare staar.

Hvor meget skruede du op for den? Mener der staar at den skal staa paa styrke 3 naar det er bolledej

Havde ikke låget på, mens den kørte. Skulle bare lige se, hvordan den så ud med det på havde den på 3, mens den kørte. Og det var bare en helt alm opskrift med 6 dl vand og knapt et kilo mel. Så det burde den kunne klare. Jeg kører ned md den senere i dag, og håber at de vil tage den retur, og give os en ny, der ikke hopper. 

Er glad for at høre at din virker Så er det jo nok bare min der er en mandagsudgave. 

Anmeld

30. december 2012

Karina84

Madam Blå skriver:

Havde ikke låget på, mens den kørte. Skulle bare lige se, hvordan den så ud med det på havde den på 3, mens den kørte. Og det var bare en helt alm opskrift med 6 dl vand og knapt et kilo mel. Så det burde den kunne klare. Jeg kører ned md den senere i dag, og håber at de vil tage den retur, og give os en ny, der ikke hopper. 

Er glad for at høre at din virker Så er det jo nok bare min der er en mandagsudgave. 

Okay, ja tror altsaa bare at i har været uheldige

Jeg prøvede ogsaa grøntsagshakkeren, som vi fik med (det er en gave), og der synes jeg heller ikke at den hoppede og dansede.

Synes det var super dejligt at den bare kunne køre mens man saa fandt de andre ting frem, maalt af og vasket lidt op i køkkenet

Anmeld

30. december 2012

Madam Blå

Karina84 skriver:

Okay, ja tror altsaa bare at i har været uheldige

Jeg prøvede ogsaa grøntsagshakkeren, som vi fik med (det er en gave), og der synes jeg heller ikke at den hoppede og dansede.

Synes det var super dejligt at den bare kunne køre mens man saa fandt de andre ting frem, maalt af og vasket lidt op i køkkenet

Ja, det var også tanken bag købet - at jeg så kunne bruge tiden på noget andet end ar ælte men hvis jeg alligevel skal stå og holde den.. så er der ikke megrt fidus i den, synes jeg. Men mon ikke det så bare er vores den er gal med. Jg kører retur med den, og satser stærkt på at få en ny med hjem  

Anmeld

30. december 2012

Mor til Ella

Madam Blå skriver:

Kontakt stedet hvor den er købt...

Jeg har samme model købt sidste år til jul og den har ALDRIG opført sig som du nævner

Anmeld

30. december 2012

bubba

Madam Blå skriver:

Ja selvfølgelig kan du det. Man kan jo ikke vide om man er tilfreds med købet for man har prøvet det.

husk bonnen og nævn gerne at den ridser skålen. Det er rart for butikken at der bliver gjort opmærksom på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.