Åh er så stolt af min lille Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Dorthe1986

Ja det er lige hvad jeg er
Emil er 20 måneder og er simpelthen bare så dygtig synes jeg. Ja, hvilken mor, synes ikke hendes barn er det

Men han er simpelthen bare så god til at kommunikere. Om natten når han vågner, græder han ikke så meget mere, men kalder i stedet "moar, moar". Han snakker i små sætninger og har gjort det i noget tid nu...og han forstår praktisk talt alt hvad vi siger til ham
Den anden dag pegede han på mit glad og sagde "mors". Hvis jeg er blevet færdig før ham med at spise peger han på min tallerken og siger "mor, mer', spise"

I dag, da han havde spist sit rugbrød og jeg lige gik ud for at hente en klud råbte han "moar", hvor jeg så siger "ja?" hvortil han så svarer "mer mælk" Synes bare det er så kært og så fantastisk

Og han skal ikke se ting meget mere end en gang, førend at han kan dem. I julen var vi ved mine forældre og vi sad og spiste lidt morgenmad, mens Emil rendte nede på gulvet. Så tager han fjernbetjeningen, tænder fjernsynet og ligger den pænt igen - nu skulle han altså se tv! Det samme herhjemme... går lige hen til dvd-skabet og siger "film", tager så Ice Age ud og sætter den i blu-ray afspilleren

Ens hjerte smelter bare når ens "lille" dreng er så dygtig I får da også lige et billede af ham fra en morgen han og hans far stod op først
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Janni.

Hvor er han altså dygtig!

Anmeld

30. december 2012

hautecouture

Hvor fint  Og hvor er han kær 

Anmeld

30. december 2012

B&J

ens hjerte når ens børn lige pludselig kan en helt masse selv og det går bare stærkt og hvor er han bare super dejlig

Anmeld

30. december 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kan sagtens følge dig sys også bare det er gået hurtigt her og han er endda kun 15 mdr

små sætninger begynder at dukke frem.. lydene er og mere som rigtige ord der passer på situationen

og ja den der med hurtig at fange nye ting jeps er der også.. både de gode og mindre gode ting XD...

Anmeld

30. december 2012

Dorthe1986

Wampires skriver:

kan sagtens følge dig sys også bare det er gået hurtigt her og han er endda kun 15 mdr

små sætninger begynder at dukke frem.. lydene er og mere som rigtige ord der passer på situationen

og ja den der med hurtig at fange nye ting jeps er der også.. både de gode og mindre gode ting XD...

Hehe, ja det er nu man skal til at passe på hvad man siger og gør foran de små

Anmeld

30. december 2012

Dorthe1986

B&J skriver:

ens hjerte når ens børn lige pludselig kan en helt masse selv og det går bare stærkt og hvor er han bare super dejlig

Lige præcis! Man bliver bare overvældet når det går op for en hvad de kan og tusind tak skal du have

Anmeld

30. december 2012

Dorthe1986

hautecouture skriver:

Hvor fint  Og hvor er han kær 

Tak skal du have

Anmeld

30. december 2012

Dorthe1986

Janni. skriver:

Hvor er han altså dygtig!

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.