Ja det er lige hvad jeg er

Emil er 20 måneder og er simpelthen bare så dygtig synes jeg. Ja, hvilken mor, synes ikke hendes barn er det

Men han er simpelthen bare så god til at kommunikere. Om natten når han vågner, græder han ikke så meget mere, men kalder i stedet "moar, moar". Han snakker i små sætninger og har gjort det i noget tid nu...og han forstår praktisk talt alt hvad vi siger til ham

Den anden dag pegede han på mit glad og sagde "mors". Hvis jeg er blevet færdig før ham med at spise peger han på min tallerken og siger "mor, mer', spise"
I dag, da han havde spist sit rugbrød og jeg lige gik ud for at hente en klud råbte han "moar", hvor jeg så siger "ja?" hvortil han så svarer "mer mælk"

Synes bare det er så kært og så fantastisk
Og han skal ikke se ting meget mere end en gang, førend at han kan dem. I julen var vi ved mine forældre og vi sad og spiste lidt morgenmad, mens Emil rendte nede på gulvet. Så tager han fjernbetjeningen, tænder fjernsynet og ligger den pænt igen - nu skulle han altså se tv!

Det samme herhjemme... går lige hen til dvd-skabet og siger "film", tager så Ice Age ud og sætter den i blu-ray afspilleren
Ens hjerte smelter bare når ens "lille" dreng er så dygtig

I får da også lige et billede af ham fra en morgen han og hans far stod op først
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld