En lille "sjov" en!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juni 2009

Mona22

Jeg var ude ved mine forældre i weekenden, og vi kom til at snakke om babyer. (de ved ikke endnu jeg er gravid)

Så fortalte min mor om et par i byen som var gravide og havde fået at vide det blev en dreng, så de havde malet værelset blåt og købt en masse drenge "udstyr". Da hun så føder bliver manden bleg i hele hovedet, og konen ved der er noget fuldstændig galt.

Han siger så "det er jo en pige" !!!!! Og ganske rigtigt.. Det blev en pige, så der stod de med et blåt væresle og en masse drenge ting..

Så man kan altså ikke være 100% sikker på kønnet i maven...

Vi vil ikke vide hvad vores baby bliver. Det synes vi er en del af overraskelsen når den vil ud.

Mona 5+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Nanna1985

Nej man kan aldrig være sikker... Men de der 3D/4D scanninger, dem kan man godt stole på, når man er langt henne.. Jeg har ihvertfald ikk hørt om nogen, som har ikk har kunne stole på sådan en scanning, når man er langt henne..

Anmeld

14. juni 2009

Mona22

Nanna1985 skriver:

Nej man kan aldrig være sikker... Men de der 3D/4D scanninger, dem kan man godt stole på, når man er langt henne.. Jeg har ihvertfald ikk hørt om nogen, som har ikk har kunne stole på sådan en scanning, når man er langt henne..

Må indrømme jeg ikke ved hvilken scanning hun fik, men hun fødte for 2 uger siden, så det er i hvert fald ikke gammelt udstyr.

Synes bare det siger lidt om at man ikke kan være 100% sikker. Så man skal tænke sig om.

Anmeld

14. juni 2009

Diana...

Nej men de siger jo os de kun er 80 til 85% sikre. så nej man kan ikke altid regne med det 

Anmeld

14. juni 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Nej men de siger jo os de kun er 80 til 85% sikre. så nej man kan ikke altid regne med det 

Lige præcis....

Anmeld

14. juni 2009

Leneur

Dutte84 skriver:

Lige præcis....

Øhh nej... Min jordemor er 98% sikker på at det er en pige. Er så også selv sikker på det, for en af mødrene ude fra min børnehave har set billederne og sådan så hendes også ud... Hun har selv født 4 piger....

Anmeld

14. juni 2009

Pige2009

Hvordan kan man være 98% sikker? Jeg mener hvor får de procenterne fra og hvordan regnes de ud? Nogen skriver 95% andre 80? har i spurgt hvordan procenterne vurderes?

Anmeld

14. juni 2009

Diana...

Leneur skriver:

Øhh nej... Min jordemor er 98% sikker på at det er en pige. Er så også selv sikker på det, for en af mødrene ude fra min børnehave har set billederne og sådan så hendes også ud... Hun har selv født 4 piger....

Det jo godt hun tror hendes scanner er så præcis. men der har faktisk lige været en udsendelse men det og han havet en af de bedste scanner og de er kun 80-85 procent sikre. Min jdm sagde os hun var 99% sikker og det var vi nu os men det jo os en flot % men hun sagde jo os hun var 98% sikker på det var en pige hun sagde ikke at scanneren var 98% sikker vel??? der jo forskel.

Knus og glæder mig til den 21 

Anmeld

14. juni 2009

Diana...

linda2009 skriver:

Hvordan kan man være 98% sikker? Jeg mener hvor får de procenterne fra og hvordan regnes de ud? Nogen skriver 95% andre 80? har i spurgt hvordan procenterne vurderes?

Godt spørgsmål 

Anmeld

14. juni 2009

Leneur

Ja jeg ved det heller ikke men nu fik jeg jo også lidt backup fra hende moren, så må vi jo se om det bliver det ene eller det andet. Begge dele er lige velkomne hos mig.
glæder mig også til vi ses om en uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.