Kan jeg tillade mig? lægevagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Zelinasmor

Hej..

Sagen er den at jeg har været på primcillin i godt 4 dage nu mod bihulebetændelse.

Da jeg henvendte mig til lægen havde jeg voldsomt ondt i hovedet, jeg hostede og var snottet og ja. Bare skidt tilpas.

Han var ret hurtig til bare at sige det var bihulebetændelse, selvom jeg selv var overbevist om at det var lungerne den var gal med.

Jeg har slem bronkitis og rammes ofte af lungebetændelse..

Nå men altså. Primcillinen har på INGEN måde hjulpet nu her efter 4 dage. Jeg hoster endnu mere (slim hoste) og hiver efter vejret som en gal! Jeg har i to døgn nu haft feber også, hvilket jeg ikke havde da jeg tog til lægen.

Kan jeg ikke godt tillade mig at ringe til lægevagten og fortælle ovenstående? Jeg hænger slet ikke sammen mere.  Har det så skidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Dorthe1986

xoxotasha skriver:

Hej..

Sagen er den at jeg har været på primcillin i godt 4 dage nu mod bihulebetændelse.

Da jeg henvendte mig til lægen havde jeg voldsomt ondt i hovedet, jeg hostede og var snottet og ja. Bare skidt tilpas.

Han var ret hurtig til bare at sige det var bihulebetændelse, selvom jeg selv var overbevist om at det var lungerne den var gal med.

Nå men altså. Primcillinen har på INGEN måde hjulpet nu her efter 4 dage. Jeg hoster endnu mere (slim hoste) og hiver efter vejret som en gal! Jeg har i to døgn nu haft feber også, hvilket jeg ikke havde da jeg tog til lægen.

Kan jeg ikke godt tillade mig at ringe til lægevagten og fortælle ovenstående? Jeg hænger slet ikke sammen mere.  Har det så skidt.

Ja selvfølgelig! :-)

Anmeld

30. december 2012

Zelinasmor

Dorthe1986 skriver:

Ja selvfølgelig! :-)

Var bare i tvivl om det var mig det var pivet.

Men jeg har været indlagt 6 gange i løbet af de sidste 2 år pga lungebetændelse da ingen antibiotika i pilleform hjælper. 

Jeg må prøve at give dem et kald.

Anmeld

30. december 2012

Dorthe1986

xoxotasha skriver:

Var bare i tvivl om det var mig det var pivet.

Men jeg har været indlagt 6 gange i løbet af de sidste 2 år pga lungebetændelse da ingen antibiotika i pilleform hjælper. 

Jeg må prøve at give dem et kald.

Ja man kan hurtigt få fornemmelsen af at være pivet især når det kommer til det med lægevagt... Men nu har jeg selv haft lungebetændelse et par gange, dog ikke så slemt som du får. Men ved hvor forfærdeligt man har det!

Anmeld

30. december 2012

Benjamins'mor

Ja, det kan du da.

Anmeld

30. december 2012

Zelinasmor

Nu har jeg ringet. Og jeg fik en tid 10.30. Håber godt nok at de kan gøre et eller andet.

Det er godt nok surt at skulle have det sådan her til nytår 

Anmeld

30. december 2012

Simon's moar <3

xoxotasha skriver:

Nu har jeg ringet. Og jeg fik en tid 10.30. Håber godt nok at de kan gøre et eller andet.

Det er godt nok surt at skulle have det sådan her til nytår 

Hvad sagde lægevagten?

Og go bedring.

Anmeld

30. december 2012

tarkoflen

Selvfølgelig kan du det! Det er jo det, de er der for, og du har jo forsøgt dig hos egen læge, da du havde muligheden! Og hvis det er blevet værre til trods for penicillin, så skal du da bare afsted!

Rigtig god bedring, håber de kan hjælpe dig

Og rigtig godt nytår, forhåbentlig uden sygdom

Anmeld

30. december 2012

LBK

xoxotasha skriver:

Hej..

ja selvfølgelig, og specielt når du også har feber. 

Anmeld

30. december 2012

B&J

håber du har fået et eller andet der kan hjælpe dig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.