Suk min lille skat :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. december 2012

simone-baby93

Kære piger. 

Jeg har en lille pige som hoster og hoster og det er så skyld i at hun har fået ondt i halsen og er blevet snot forkølet pga nogen andre her i huset. Mit spørgsmål til jer er: er der nogen kloge hoveder her inde som har et lille vidunder trik til at lændre smerterne i hendes hals og gøre hendes hoste bedre??????????? Har kun fået 3 timers søvn i nat pga hun ik kan sove pga hendes hals og hoste :/ help mé! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

ESV

simone-baby93 skriver:

Kære piger. 

Jeg har en lille pige som hoster og hoster og det er så skyld i at hun har fået ondt i halsen og er blevet snot forkølet pga nogen andre her i huset. Mit spørgsmål til jer er: er der nogen kloge hoveder her inde som har et lille vidunder trik til at lændre smerterne i hendes hals og gøre hendes hoste bedre??????????? Har kun fået 3 timers søvn i nat pga hun ik kan sove pga hendes hals og hoste :/ help mé! 

Hvor gammel er dit barn?
Herhjemme har vi samme situation,Emilie er heldigvis rigtig glad for kamille the med honning men det må de først få når de er over et år. Og det har en ok effekt. Hun hostet stadig men ikke lige så voldsomt

Anmeld

30. december 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
simone-baby93 skriver:

Kære piger. 

Her har vi samme problem. Vi har af lægen fået lov til at give hostesaft. Min søn bliver 2 år til marts.
Men ellers løft hovedgæret på sengen og kamille the.

Anmeld

30. december 2012

simone-baby93

Min datter bliver 4 måneder her den 11 januar. Så hun er ik så stor. Men snakkede med læge vagten i nat og han mente det kunne være noget astmatisk et eller andet. Men det var kun et gæt da det kun var over telefon. 

Anmeld

30. december 2012

Mor til Frederic og Freya

simone-baby93 skriver:

Min datter bliver 4 måneder her den 11 januar. Så hun er ik så stor. Men snakkede med læge vagten i nat og han mente det kunne være noget astmatisk et eller andet. Men det var kun et gæt da det kun var over telefon. 

Villa han ikke se hende?

Hvis det er ab og det er slemt skal hun jo ind og have maske..

Han kan jo ikke vide om hun har fået rs virus, da rigtig mange små børn under 6 mdr er hårdt ramt..

Anmeld

30. december 2012

Mettefpigen

simone-baby93 skriver:

Da lukas var så lille fik vi noget der skulle sprøjtes ind i munden der smagte af karamel.... På en uge var halsen helt fin igen :-)

Anmeld

30. december 2012

Kløver

simone-baby93 skriver:

når hun ikke er ældre ville jeg prøve at løfte hovedenden på sengen. Vores lille pige har også haft problemer, og astmatisk bronkitis, får de nemt når de er så små, rigtig trels men ikke alvorligt, men så hyler, piver og snorkler det når de trækker vejret, og skal være pivelyd fra lungerne (når lægen lytter) ellers kan de ikke få medicin mod det

Vi har haft held med, når næsen også stopper til, at give dryp i næsen med saltvandsdråber, og næsesuger

God bedring med hende

Anmeld

30. december 2012

Kløver

Mor til Frederic og Freya skriver:

Villa han ikke se hende?

Hvis det er ab og det er slemt skal hun jo ind og have maske..

Han kan jo ikke vide om hun har fået rs virus, da rigtig mange små børn under 6 mdr er hårdt ramt..

det er desværre ikke alle vagtlæger som kan gøre noget, vi fik medicin til Dina mod AB da vi ikke selv havde en maske, ellers skulle hun have den, og det resulterede i medicin med mange bivirkninger vi måtte stoppe med, og fik tid ved egen læge, hvor vi blev sendt til sygeplejersken, og hun mente ikke at kunne høre noget, så ingen hjælp derefter, og er nu blevet ok men kommer engang imellem. næste gang vil vi have tid ved selve lægen. de nævnte ikke rs virus overfor os men har mistanke om begge vores har haft det som små
men undrer nu også mig hvis han ikke ville se hende over telefonen og lytte om der kan gives noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.