Når følelserne driller :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg er ano da jeg kender nogen folk personligt herinde!

Ja, jeg ved jo godt at dette bare er noget p*s og at man jo ikke kan styrer sine følelser, men hvor er det frustrerende!

Jeg er begyndt at få følelser for min svoger!!
Det er så åndssvagt for jeg elsker virkelig min mand.
Men tænker på ham flere gange om dage, han er så skøn, har bare sådan lyst til at springe i armene på ham

Hvor er det bare så underligt at ens følelser pludselig kan være sådan, for jeg ved jo godt at det bare er et crush, eller er det?

Er der nogen der har prøvet det? Og hvad pokker gør jeg?

Jeg gider ikke en masse gok i hovedet, for ved jo det er for underligt det her og ville jo aldrig være min mand utro eller noget.

Ano-svar er tilladte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er ano da jeg kender nogen folk personligt herinde!

Ja, jeg ved jo godt at dette bare er noget p*s og at man jo ikke kan styrer sine følelser, men hvor er det frustrerende!

Jeg er begyndt at få følelser for min svoger!!
Det er så åndssvagt for jeg elsker virkelig min mand.
Men tænker på ham flere gange om dage, han er så skøn, har bare sådan lyst til at springe i armene på ham

Hvor er det bare så underligt at ens følelser pludselig kan være sådan, for jeg ved jo godt at det bare er et crush, eller er det?

Er der nogen der har prøvet det? Og hvad pokker gør jeg?

Jeg gider ikke en masse gok i hovedet, for ved jo det er for underligt det her og ville jo aldrig være min mand utro eller noget.

Ano-svar er tilladte

Det er sådan noget som kan ske - jeg tror i et fast parforhold kan det være sundt - men bare rolig det skal nok gå over igen (taler af erfaring ;p) 

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er sådan noget som kan ske - jeg tror i et fast parforhold kan det være sundt - men bare rolig det skal nok gå over igen (taler af erfaring ;p) 

Dejligt at vide
Synes bare følelserne er ret intense?

(Trådstarter)

Anmeld

29. december 2012

DitteFisk

Tror det er ganske normalt - det er ikke umuligt at have følelser for mere end én desværre - det gør jo tingene lidt komplicerede Men jeg tror du skal give dig selv lov til at have et lille crush, så længe du ikke gør noget ved det det er vel egentlig vældig hyggeligt også, sådan en hemmelig hjertebanken. Det giver endorfiner, som gør dig glad og det er vel en god ting  

Anmeld

29. december 2012

Anonym

Anonym skriver:

Dejligt at vide
Synes bare følelserne er ret intense?

(Trådstarter)

Har selv prøvet det - især 2 af mandens venner blev pludselig ret tiltrækkende (specielt seksuelt ) - men det er gået over efter lidt tid..

Gode råd har jeg ikke rigtig nogle af da jeg selv ved hvor frustrerende det kan være - men prøv at overfør energien og følelserne ved at gøre dig lidt lækker for din mand, god sex osv - det kan måske flytte lidt fokus ..

Anmeld

29. december 2012

aarhusmor

Gigl skriver:

Tror det er ganske normalt - det er ikke umuligt at have følelser for mere end én desværre - det gør jo tingene lidt komplicerede Men jeg tror du skal give dig selv lov til at have et lille crush, så længe du ikke gør noget ved det det er vel egentlig vældig hyggeligt også, sådan en hemmelig hjertebanken. Det giver endorfiner, som gør dig glad og det er vel en god ting  

Godt svar. Og ja man kommer nok ikke uden om at det kan ské. Håber også snart mit går over

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Det er lige det, det gør
Bliver bare helt varm når jeg ser ham

(Trådstarter)

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har selv prøvet det - især 2 af mandens venner blev pludselig ret tiltrækkende (specielt seksuelt ) - men det er gået over efter lidt tid..

Gode råd har jeg ikke rigtig nogle af da jeg selv ved hvor frustrerende det kan være - men prøv at overfør energien og følelserne ved at gøre dig lidt lækker for din mand, god sex osv - det kan måske flytte lidt fokus ..

Det kan være det er en god ide

Så kan det være det alligevel er lidt godt for vores forhold

(Trådstarter)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.