andre end mig der ikke fik..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.551 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. december 2012

DKTiha

penge igår ??

Jeg er på kontanthjælp og stod bag den anonyme tråd ang om de gik ind i fredags eller først mandag, tirs, eller ons..

- Nå men først, det var ik meningen jeg sku være ano.

andet, så fik vi desværre ikke pengene igår som forventet, så det har og er en meget stram weekend, og bliver en rigtig kedelig nytårsaften.

Men ville bare høre om der var andre end mig som ikke fik deres løn/KH/SU igår ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

livhemdrup

DKTiha skriver:

penge igår ??

Jeg er på kontanthjælp og stod bag den anonyme tråd ang om de gik ind i fredags eller først mandag, tirs, eller ons..

andet, så fik vi desværre ikke pengene igår som forventet, så det har og er en meget stram weekend, og bliver en rigtig kedelig nytårsaften.

Men ville bare høre om der var andre end mig som ikke fik deres løn/KH/SU igår ??

Har du ik fået løn seddel enten på papir eller via eboks der står hvornår de bliver udbetalt?

Jeg fik igår så der må være noget galt. 

Anmeld

29. december 2012

FrkRaarup

DKTiha skriver:

penge igår ??

Jeg fik kontanthjælp igår.

Anmeld

29. december 2012

DKTiha

livhemdrup skriver:

Har du ik fået løn seddel enten på papir eller via eboks der står hvornår de bliver udbetalt?

Jeg fik igår så der må være noget galt. 

nej jeg har ingenting fået, det plejer jeg normalt at gøre. Og ved at jeg og min kæreste begge er tilmeldt, men hvad der lige er gået galt ved jeg ikke :/ .

Anmeld

29. december 2012

livhemdrup

DKTiha skriver:

nej jeg har ingenting fået, det plejer jeg normalt at gøre. Og ved at jeg og min kæreste begge er tilmeldt, men hvad der lige er gået galt ved jeg ikke :/ .

Har du husket at sende det der papir man skal underskrive hver tredje måned ellers kan de nemlig godt lukke den ned?

men lyder til der er sket en fejl og at du desværre må væbne dig til kommunen åbner igen 

Anmeld

29. december 2012

Majbrit P

DKTiha skriver:

penge igår ??

Har du glemt at udfylde den seddel de sender nogle gange om året? for så tager de dine penge indtil de har modtaget den.

Ring derind på Onsdag, der har de sikkert åben  Der er nok sket en fejl. 

Anmeld

29. december 2012

DKTiha

livhemdrup skriver:

Har du husket at sende det der papir man skal underskrive hver tredje måned ellers kan de nemlig godt lukke den ned?

men lyder til der er sket en fejl og at du desværre må væbne dig til kommunen åbner igen 

hmm har ikke fået noget at skulle underskrive. var deroppe i starten af dec. for at snakke med min sagsbehandler, men der snakkede hun ikke om noget af den slags mmmh

Anmeld

29. december 2012

livhemdrup

DKTiha skriver:

hmm har ikke fået noget at skulle underskrive. var deroppe i starten af dec. for at snakke med min sagsbehandler, men der snakkede hun ikke om noget af den slags mmmh

Hmmmm meget underligt. 

Tror du skal kontakte kommunen så snart de åbner. 

Anmeld

29. december 2012

Carina:-)

Min store datter har fået su,men ikke hendes sulån.

Så måske de først går ind mandag?

Anmeld

29. december 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

et godt råd tjek din jobnetkonto... hvis der er gået kludder med f.eks. ikke underskrevne papirer så kan du se det derinde med det samme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.