Malebog til voksne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.867 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. december 2012

malenemusen

Jeg mangler en hygge aktivitet til om aftenen mens jeg sidder foran husalteret, og kunne godt tænke mig at det skulle være noget jeg kan gå fra og til nemt.
Og så elsker jeg at male i malebøger.
Nu har jeg prøvet at Google og det eneste der kommer frem er en kedelig udgave af en voksen malebog lavet af forskellige kendte - øv.

Er jeg virkelig den eneste der godt kan lide at male i malebøger? Nogen der har forslag til hvor jeg kan finde en voksen malebog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Doffie

jeg kan os godt li at male, så følger li med

Anmeld

29. december 2012

MorDk

malenemusen skriver:

Jeg mangler en hygge aktivitet til om aftenen mens jeg sidder foran husalteret, og kunne godt tænke mig at det skulle være noget jeg kan gå fra og til nemt.
Og så elsker jeg at male i malebøger.
Nu har jeg prøvet at Google og det eneste der kommer frem er en kedelig udgave af en voksen malebog lavet af forskellige kendte - øv.

Er jeg virkelig den eneste der godt kan lide at male i malebøger? Nogen der har forslag til hvor jeg kan finde en voksen malebog?

Jeg overvejede faktisk lidt at købe nogle af de der MANDALAS-malebøger?!

Anmeld

29. december 2012

Dot D

Jeg elsker malebøger

Jeg maler en del i MANDALAS malebøger, det er så dejligt afstressende med alle de flotte mønstre, man selv kan give de flotteste farver.

Så jeg anbefaler klart MANDALAS og gerne med deres musik til.....

Anmeld

29. december 2012

malenemusen

Dot D skriver:

Jeg elsker malebøger

Jeg maler en del i MANDALAS malebøger, det er så dejligt afstressende med alle de flotte mønstre, man selv kan give de flotteste farver.

Fantastisk dem må jeg kigge lidt nærmere på :-)

Anmeld

29. december 2012

Dot D

malenemusen skriver:

Fantastisk dem må jeg kigge lidt nærmere på :-)

De har mange flotte. Jeg sidder tit med vores datter og med hver vores malebog og så bliver der farvet til den store guldmedalje, hi hi

Anmeld

29. december 2012

Karina84

Dot D skriver:

Jeg elsker malebøger

Dem vil jeg også gerne kigge mere på. Må jeg spørge hvad du bruger til at farve/male med?

Anmeld

29. december 2012

Dot D

Karina84 skriver:

Dem vil jeg også gerne kigge mere på. Må jeg spørge hvad du bruger til at farve/male med?

Jeg bruger tusser, er lidt en kreanørd, så det er et rigtigt dyrt sæt tusser, jeg bruger. De er fra Faber-Castell 48 tusser til 999kr

Anmeld

29. december 2012

Karina84

Dot D skriver:

Jeg bruger tusser, er lidt en kreanørd, så det er et rigtigt dyrt sæt tusser, jeg bruger. De er fra Faber-Castell 48 tusser til 999kr

okay, jeg kender godt lidt mærket, har blyanter derfra som er virkelig gode og så har jeg kigget på farveblyanterne derfra.

De der mandalas ser rigtig fine ud, tak for tippet  

Anmeld

30. december 2012

Dot D

Karina84 skriver:

okay, jeg kender godt lidt mærket, har blyanter derfra som er virkelig gode og så har jeg kigget på farveblyanterne derfra.

De der mandalas ser rigtig fine ud, tak for tippet  

Det var så lidt

Kan også anbefale deres blyanter - almindelige og farve - rigtigt god kvalitet...

God fornøjelse, når du får fat i malebøger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.