En der har styr på skat.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2012

Anonym trådstarter

2 ting:

- Hvorfor står der at jeg får indkomst vis kontanthjælp inde på skat.dk, når jeg er på revalidering?

- Hvordan ændre jeg min trækprocent?
Kan se jeg betaler 47% i skat?

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

2 ting:

- Hvorfor står der at jeg får indkomst vis kontanthjælp inde på skat.dk, når jeg er på revalidering?

Tak

Jeg ville ringe til skat og høre.. Mht trækprocenten kan det være den er blevet hævet fordi du har haft restancer til det offentlige ? Men ring til dem og hør!

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg ville ringe til skat og høre.. Mht trækprocenten kan det være den er blevet hævet fordi du har haft restancer til det offentlige ? Men ring til dem og hør!

Ku bare se de har lukket indtil Januar og tænkte der måske var en med et svar, syntes det er underligt, skylder intet i skat, (har altid fået penge tilbage), men vil da ikke betale 47%

Anmeld

29. december 2012

Lise

Du kan ikke selv ændre din trækprocent. Det lyder mærkeligt at den er så høj, hvis du ikke skylder nogen penge til det offentlige.

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Du kan ikke selv ændre din trækprocent. Det lyder mærkeligt at den er så høj, hvis du ikke skylder nogen penge til det offentlige.

Kom tilfældig til at se det på lønseddelen der er kommet idag fra kommunen (revalideringen), og nej skylder intet, den eneste gæld jeg har er mit hus..

Anmeld

29. december 2012

Lise

Anonym skriver:

Kom tilfældig til at se det på lønseddelen der er kommet idag fra kommunen (revalideringen), og nej skylder intet, den eneste gæld jeg har er mit hus..

Hmm, du må ringe til SKAT på onsdag og høre om der evt er sket en fejl.

Anmeld

29. december 2012

quindelist

Anonym skriver:

2 ting:

Tak

Revalidering og kontanthjælp er to sider af samme sag når det drejer sig om SKAT -undrede mig over det samme og spurgte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.