kravler ud af sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.787 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. december 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Min datter er i dag for første gang begyndt at kravle ud af sin tremmeseng...

Hun bliver 2 år her til marts.. i dag, da hun skulle sove til middag formåede hun at kravle ud af sengen (der stod en skammel ved siden af), og så videre ned på gulvet og gik i gang med at lege.. vi måtte kæmpe rigtig meget med hende..

Nu her til aften har vi jo så fjernet skamlen.. men det gør jo så at hun sidder på tværs af sengen (tremmen?) og bare græder fordi hun ikke kan komme ned..

Hvad skal vi gøre?? sætte skamlen ved siden af igen? eller er det tegn på at man skal ud og have en juniorseng?? eller??

hjælp mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

SaNiNa

Tror at vi ville fjerne siden på trammesengen (det kan vores) men da vores søn gjore tegn på han gerne ville have en rigtig seng købte vi en juniorseng da vi skulle bruge trammesengen.

Men ved jo ikke om hun vil holde op med at kravle ud af sengen... det har vi aldrig haft problemer med

Anmeld

29. december 2012

Malthe2010

Phue jeg ville ikke turde at have noget stående ved siden af sengen velvidende at h*n kan kravle ud selv.... Det kan jo hurtigt gå galt, hvis  h*n for sat foden forkert  Så hellere forsøge med juniorseng og så tage kampen om at blive liggende i sengen... 

Anmeld

29. december 2012

Anonym8827

Hmm, det kunne godt være størrelsen.? Men Hun burde stadig kunne være i tremmesengen, men måske er det sengetiden, eller bare hendes nye projekt.?

I den alder dukker der nye projekter op hele tiden, og tror man skal være ret påpasselig med at bøje reglerne. (Har vi fundet ud af! ) Hm, men godt spørgsmål.

Tror det ville være godt bare at sige godnat 1 gang, og hvis hun ikke vil sove, græder prøver at kravle ud osv., går man ind uden at sige noget, og ligger hende til rette, og går ud, og sådan må man blive ved indtil at hun falder til ro, fordi så vil hun kunne forstå at nu er det sove tid og ikke lege tid.

Skriver det kun fordi jeg har været dette igennem herhjemme, og har hjulpet. Han ligger og nuller med sine bamser og sutter, men eller han græder ikke, falder stille og roligt til ro..

Anmeld

29. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Problembarnet skriver:

Min datter er i dag for første gang begyndt at kravle ud af sin tremmeseng...

Hun bliver 2 år her til marts.. i dag, da hun skulle sove til middag formåede hun at kravle ud af sengen (der stod en skammel ved siden af), og så videre ned på gulvet og gik i gang med at lege.. vi måtte kæmpe rigtig meget med hende..

Nu her til aften har vi jo så fjernet skamlen.. men det gør jo så at hun sidder på tværs af sengen (tremmen?) og bare græder fordi hun ikke kan komme ned..

Hvad skal vi gøre?? sætte skamlen ved siden af igen? eller er det tegn på at man skal ud og have en juniorseng?? eller??

hjælp mig piger

Efter at jeg havde kæmpet hele påsken '11 fik min datter en barnevognsele på..
Det var meningen hun bare skulle have den på 2-3 dage, men da jeg tog den igen ville hun ikk af med den. Så her sover hun med sele- selv nu her 1½ år efter...

Anmeld

29. december 2012

Problembarnet

LouiseVous skriver:

Efter at jeg havde kæmpet hele påsken '11 fik min datter en barnevognsele på..
Det var meningen hun bare skulle have den på 2-3 dage, men da jeg tog den igen ville hun ikk af med den. Så her sover hun med sele- selv nu her 1½ år efter...

hvordan fik du barnevognsselen til at sidde i sengen??

Anmeld

29. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Problembarnet skriver:

hvordan fik du barnevognsselen til at sidde i sengen??

i tremmesengen bandt jeg en snor rundt om den midterste tremme i hver side og hæktede så selen på ligesom i barnevognen.

I hendes juniorseng, har jeg en snor til at gå under madras/seng sådan at selen holder snoren oppe..

Anmeld

30. december 2012

Problembarnet

LouiseVous skriver:

i tremmesengen bandt jeg en snor rundt om den midterste tremme i hver side og hæktede så selen på ligesom i barnevognen.

I hendes juniorseng, har jeg en snor til at gå under madras/seng sådan at selen holder snoren oppe..

Det prøver jeg

tak for svar

Anmeld

30. december 2012

Koen.

Jeg ville give hende en junior seng, vores den store var 20 mdr da hun fik en.. Ville ihvertfald nok ikke give hende en sele på

Anmeld

30. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Problembarnet skriver:

Det prøver jeg

tak for svar

Så lidt - det var ved at tage livet a mig , det aften ig natterenderi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.