Efterlysning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. december 2012

Janni.

Hvis nogen møder min stemme et sted i universet, så send den venligst hjem til Hyldevang. 

Vi er gået fra hinanden, jeg forstår ikke hvorfor, men jeg savner dig..  Savner dig min stemme,  kom tilbage til mig  

Behøver jeg at nævne at jeg er virkelig træt af at gentage mig selv.. 

Prøv at være social- og sundhedshjælper og skal råbe de ældre op. Glæder mig til en fridag mandag, hvor stemmen eller manglen på samme, skal plejes 

Hilsen en kvinde, som drikker te med spandevis af honing, i håb om en lille bedring til morgendagens arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Janni.

P.s: Hvis indlægget lyder TOSSET.. Så har du ret.. Jeg er nemlig en smule tosset haha 

Anmeld

29. december 2012

ESV

Janni. skriver:

Hvis nogen møder min stemme et sted i universet, så send den venligst hjem til Hyldevang. 

Vi er gået fra hinanden, jeg forstår ikke hvorfor, men jeg savner dig..  Savner dig min stemme,  kom tilbage til mig  

Behøver jeg at nævne at jeg er virkelig træt af at gentage mig selv.. 

Prøv at være social- og sundhedshjælper og skal råbe de ældre op. Glæder mig til en fridag mandag, hvor stemmen eller manglen på samme, skal plejes 

Hilsen en kvinde, som drikker te med spandevis af honing, i håb om en lille bedring til morgendagens arbejde

Ha ha ha ha sorry men kan ikke hjælpe dig men fik lige en god griner, arbejder selv på plejehjem og kan godt se komikken i ikke at kunne tale så de ældre kan høre hvad du siger. Håber du har det bedre i morgen

Anmeld

29. december 2012

Janni.

ESV skriver:

Ha ha ha ha sorry men kan ikke hjælpe dig men fik lige en god griner, arbejder selv på plejehjem og kan godt se komikken i ikke at kunne tale så de ældre kan høre hvad du siger. Håber du har det bedre i morgen

Det var også ment som et festligt indslag  

Jeg har det skam helt fint, bare stemmen som på mystisk vis har forladt mig 

Ret belastende at mangle den evne i jobbet haha 

Anmeld

29. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bare rolig nu ka du få øvet på dine gæt og grimassere evner, så er du da klar til næste børne fødselsdag

Og eller ka du trøste dig med at 90 procent af din komunikaton, normalt er nonverbal vh stine

Anmeld

29. december 2012

Janni.

StineW79 skriver:

Bare rolig nu ka du få øvet på dine gæt og grimassere evner, så er du da klar til næste børne fødselsdag

Og eller ka du trøste dig med at 90 procent af din komunikaton, normalt er nonverbal vh stine

Haha  Du har en god pointe dér. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.