Ja det håber jeg godt nok jeg er!!
Vi får et holde venner på besøg om ik så længe, og jeg elsker at expermintere med mad, så i dag har jeg for første gang kastede mig ud i at stege en kalkun.
Jeg har puttet kyllinge fars med masser af lækre krydderurter under skindet, gnuppet den med olivenolie, rosmarin, hvidløg, salt og pepper og proppet en mandarin ind i den. Har lagt et par kødboller i fadet, og godt med væde ved. Sener ska der bacon over den.
Har bagt verdens nemmest brød i, og det tog ik mere end 30 min i alt. Den ene er dog lige blevet spist, så ska vist ha bagt noget mere inden vi ska spise.
Rodfrugter, kartofler og groft skåret løg, er marineret i hvidløg og urter, med olivenolie og ska bare i ovnen når tid er.
Ostekagen lavede jeg i går, og lige testet den i dag. Den er i hvert fald lækker.
Mangler bare at dække bord, så tror jeg vi er klar. Men nu vil jeg lige smide mig i massagestolen og slappe af i 15 min.
Så vil i ik krydse finger for at det lykkes for mig?? Og ellers er det vil ik ære end at vi må bestille en pizza , hvis det går helt skævt
vh stine
Anmeld