D-vitaminer hvilke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. december 2012

**Ønskebabyen

Læste på et tidspunkt herinde, noget om D-vitaminer og at der var nogle bestemte der var specielt gode.

Min kæreste tager pt bare de almindelige D-vitaminer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Valle81

D vitamin er D vitamin

Spar dig selv for en masse penge og køb de billigste. Lige med vitaminer betaler du kun for mærket, der er nøjagtig det samme i, og dette er der lavet utallige undersøgelse om

Anmeld

29. december 2012

**Ønskebabyen

Valle81 skriver:

D vitamin er D vitamin

Spar dig selv for en masse penge og køb de billigste. Lige med vitaminer betaler du kun for mærket, der er nøjagtig det samme i, og dette er der lavet utallige undersøgelse om

Det var bare på et tidspunkt nogen herinde der forslog man købte nogle bestemte - og de hed nemlig ikke kun D-vitamin men et eller andet ord foran eller efter ;-)

Anmeld

29. december 2012

debbie19

**Ønskebabyen skriver:

Det var bare på et tidspunkt nogen herinde der forslog man købte nogle bestemte - og de hed nemlig ikke kun D-vitamin men et eller andet ord foran eller efter ;-)

d3?

Anmeld

29. december 2012

**Ønskebabyen

debbie19 skriver:

d3?

Nope

Anmeld

29. december 2012

Lone Jakobsen

der er stor forskel på hvor meget de forskellige indholder, men det afhænger også af hvad hans læge har ordineret.

min søn skal fx. have 20 microgram dagligt.

Anmeld

29. december 2012

**Ønskebabyen

Lone Jakobsen skriver:

der er stor forskel på hvor meget de forskellige indholder, men det afhænger også af hvad hans læge har ordineret.

min søn skal fx. have 20 microgram dagligt.

Han har ikke fået ordineret nogle bestemte.. Han fik bare atvide han skulle starte på D-vitamin..

Anmeld

29. december 2012

Rockertand

**Ønskebabyen skriver:

Han har ikke fået ordineret nogle bestemte.. Han fik bare atvide han skulle starte på D-vitamin..

Jeg er ligeglad med mærket - men man skal ALTID vælge D3-vitamin.

Anmeld

29. december 2012

Lone Jakobsen

**Ønskebabyen skriver:

okay kan se at du fandt den anden tråd, så håber du fandt ud af det

er der forresten noget med at d-vitamin skal tages på en bestemt måde, eller sammen med noget bestemt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.