Hvad er dit nytårsfortsæt og hvordan når du dertil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

Victoria2013

Mit nytårsfortsæt plejer at være noget i retningen af:

"Nyde livet så godt jeg kan og være mig selv, uanset hvad folk tænker om mig" - og det plejer at gå ganske godt

Derudover har jeg i nogle år haft et fortsæt der hed at jeg ville rejse mere end året før/besøge flere lande end året før. Men det går nok ikke i år, nu hvor der jo kommer en lille til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

PernilleogLouis

1. Løbe et halvmaraton til foråret

2. Stoppe med at spise kulhydrater

3. Skal ud og rejse en masse med min dreng - vi starter 22/2 med at tag til Thailand 

Anmeld

29. december 2012

Ditte-3

Skal ha et arbejde eller i gang med uddannelse og så tabe 10 kg 

Anmeld

29. december 2012

MorDk

Nytårsforsæt? Hvad pokker er det for en fisk?

Tror ikke på dem. Ærligt talt så synes jeg sådan nogle forsæt er noget opreklameret p*s (sorry - ville ikke trampe nogle over tæerne)

Jeg vil bare nyde mit liv og jeg har ikke tænkt mig at stille mulige mål op for mig selv eller andre. Jeg gør hvad jeg har lyst til - når jeg har lyst. Og hvis jeg ik liiiige gider -så lader jeg være (bliver selvfølgelig nød til at tage på arbejde engang i oktober når barsel slutter....) Livet er for kort til "dårlig samvittighed og jeg har fået mere end nok af Nytårsforsæt.

Det skal ikke være nogen hemlighed at jeg gerne ville have en lidt pænere krop... Men det må jeg jo bare gøre noget ved når jeg føler mig klar. Hvis jeg bliver klar. Men nægter at kalde det et nytårsforsæt.

Godt Nytår til alle ♥

Anmeld

29. december 2012

MorDk

Ps: Så mener jeg altså man staver nytårsfor(t)sæt UDEN t

-ret mig hvis jeg tager fejl

Anmeld

29. december 2012

Lady Marion <3

MorDk skriver:

Ps: Så mener jeg altså man staver nytårsfor(t)sæt UDEN t

-ret mig hvis jeg tager fejl

Hvem har stavet det med T ???? 

Jeg har ingen nytårsforsæt   Har tabt det jeg skulle , lever sundt og godt ...  juhuuuu

Anmeld

29. december 2012

Livas mor

Kloster skriver:

Mit er meget simpelt.. Jeg skal blive bedre til at tage mig godt af mig selv !!!!

Jeg har længe forsømt mig selv og nu skal det være året hvor jeg skal give mere plads til mig selv.. Jeg skal realisere lidt drømme, rejse mere, strammes op, få styr på helbreddet, prioterer veninderne og vigtigheden af en kold øl sammen med dem en sen aften på en lummer beværtning hvor alle ens tanker kan få frit spil.. I det store hele bare være god ved mig selv

Anmeld

29. december 2012

MorDk

Lady Marion <3 skriver:

Hvem har stavet det med T ???? 

Jeg har ingen nytårsforsæt   Har tabt det jeg skulle , lever sundt og godt ...  juhuuuu

De fleste... og selve tråden står det også. Det sprang mig bare i øjnene... men fred være med det. hihi...

Lyder dejligt at du lever så sundt!! Det vil jeg også!! Meeen er ikke sååå god til det desværre. Chokolade og andre "fy-ting" hopper liiiiige i munden på mig

Anmeld

29. december 2012

christina92

Kloster skriver:

Jeps, så er der snart nytår....

Har du nytårsfortsæt ell tror du ikke på sådan noget. Hvis du har et fortsæt ell mange, hvordan når du så til målet deraf?

Jeg tror på nytårsfortsæt, men kun få af gangen. Og jeg tror på, man skal have et idé om, hvordan man når til målet...

Jeg vil nå målet for mit vægttab, som jeg startede på i aug og holdt pause i nov. Der havde jeg tabt 8 kg. Vil gerne tabe mig 4 kg mere. Det skal ske på samme måde som før, nemlig med www.vægttab.nu og daglig/hver 2. dags motion, som virker godt for mig.

Også vil jeg være mere social med mine/vores venner og familie. Jeg vil tage skridtet og tage sagen i egen hånd og invitere og sætte datoer på, så man ligesom kan få gang i det sociale igen.

Hvad med jer....

Jeg skal begynde at løbe fast igen, skal løbe stafet for livet til Maj vil gerne kunne løbe så mange penge ind til kræftens bekæmpelse som muligt og så skal jeg løbe skiveløb til efteråret og vil gerne have en bedre tid end da jeg løb i år, 5,3 km. på 50 min i uge 36 af min graviditet

Og så skal jeg bestå min 2. praktik

Jeg vil holde det ved at huske at mange bække små gør en stor å, så selv en lille indsats skal nok hjælpe mig med at nå målet

Anmeld

29. december 2012

Dinna88

MorDk skriver:

De fleste... og selve tråden står det også. Det sprang mig bare i øjnene... men fred være med det. hihi...

Lyder dejligt at du lever så sundt!! Det vil jeg også!! Meeen er ikke sååå god til det desværre. Chokolade og andre "fy-ting" hopper liiiiige i munden på mig

Jeg kan se, at jeg skrev det med t - jeg tror, det er fordi det ligger lige i hånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.