min datter er syg /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2012

young-mother

Hej piger. Min datter på 17 mdr har været syg siden i lørdags i sidste uge. Hendes feber falder og stiger hele tiden. Synes det er så synd for hende - hendes feber lå på 38 igår hele dagen, her til morges var den bare steget til 39,8.. det får bare aldrig nogen ende ! jeg har været ved vagtlægen + egen læge som siger det er en ganske alm. virus.. menmen, synes bare hun har været syg længe og ikke rigtig kommer over sin feber..

hun drikker heldigvis meget væske og får også bryst. det er hvad jeg kan få i hende.

andre der har syge børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

ledermus

Oliver på 21 måneder har også været syg siden i lørdags, han virker dog heldigvis meget i bedring nu men det har også været med feber der steg og faldt og så er han snottet.

Håber snart din pige er rask igen

Anmeld

29. december 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

helt sikkert...

det er superhårdt når de bare bliver ved med at være det og det føles som om der ingen ende er på det...

Vores søn har stadig hosten siddende fra da han sidst var forkølet 2 måneder siden.. oveni har der så været tænder der gav feber og en ekstra omgang snottur så han var helt stoppet til og bare hostede fordi det blev mere irriteret i slimhinderne...

det at hendes feber går op og ned kunne godt tyde på det er noget hun bliver smittet med på ny når hun er ved at være rask... bare min tanke...

vigtigste er som I sikkert også har fået af vide: væske, væske og atter væske.. våde bleer skal der være hver dag ellers skal der reageres meget hurtigt...

Anmeld

29. december 2012

Mor til Frederic og Freya

young-mother skriver:

Hej piger. Min datter på 17 mdr har været syg siden i lørdags i sidste uge. Hendes feber falder og stiger hele tiden. Synes det er så synd for hende - hendes feber lå på 38 igår hele dagen, her til morges var den bare steget til 39,8.. det får bare aldrig nogen ende ! jeg har været ved vagtlægen + egen læge som siger det er en ganske alm. virus.. menmen, synes bare hun har været syg længe og ikke rigtig kommer over sin feber..

hun drikker heldigvis meget væske og får også bryst. det er hvad jeg kan få i hende.

andre der har syge børn?

Frederic har haft høj feber i 7 dage nu... 39.8 på panodil - så der har ikke været meget jul herhjemme...

Den mindste på 8 mdr har fået det samme, men hendes hjerne kan ikke følge med når hendes temp stiger 3 grader på 1 time og hun går i kramper. Så vi har været en tur med ambulance og på børne modt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.