Sophie.Hammershøy skriver:
Er der nogen af jer der gør det? Hvis, vil jeg gerne høre hvorfor og hvordan baby reagere 
Har nemlig overvejet allerede at begynde af mange grunde, som jeg ikk gider kede jer med.. Kun hvis i har lyst til at høre selvf. 
(Har en dreng på 6 en halv måned)
Vi er først begyndt på det, når børnene har været omkring 2, fordi jeg synes det har virket forstyrrende på dem at skulle aktiveres med historie og billeder, når de er kommet i sengen. Jeg vil hellere at de får en god forståelse af, at sengen betyder søvn.
Den lille pige får derfor ingen historie. Hun får et kys, et strøg på kinden og så er lyset slukket og hun er væk indtil næsten morgen. Hun er 18 måneder.
Drengene er 3 og 5 og deler værelse. Det er anderledes med dem, både fordi de er ældre og fordi de deler værelse. Hvis de ikke får historie, så får de en aftensnak, en sang eller Fader Vor. De er også rigtig gode til ikke at forstyrre hinanden eller stå op. Det gør de ikke medmindre de skal tisse eller er tørstige.
Jeg tror at når lillepigen bliver ældre skal hun også inddrages i lidt aftensnak, men indtil videre prioriterer vi, at hun ved, at hun skal sove.
Anmeld