Hej pige 1000 tak.
Han tabte kampen mod kræft den 28 til 29 dec kl 00,34 lige 1 mdr efter min fødselsdag jeg har den 29 nov.
Han har været syg i ca 1½-2 år.
Jeg har ikke det vilde kontakt med mine søskene har første mødt den som 15 år så det er ret hårdt af stå alene tilbage og ikke få svar på mine ? og give ham et sidste kys og knus nået jeg ikke jeg fik ok i efter se ham starte af dec og ville før juleaften tag der ud men så blev min søn syg så han var syg til den 27-28 så ville jeg tag der ud i dag men ja min søster sms mig den 28 kl 00,55 af far have sove ind 

.han starte med slem sukkersyg så fik han så kræft i nov dræn på lunger han døde endlig kort der pga blod så fik han afvide han kunne komme hjem den 27 dec han lå på et hospitie(sikkert stave forkert) i Dianalund men den 23 dec fik han slem lungebetændelse og den 28 kl 00,34 døde han så og tabte sin kamp som han heltid sagde han nok skulle vinde over og komme til af gå igen men nej have lægerne jo sagt men han ville ikke død og var bange for det har min søster og jeg så sms om.
På fredag kl:11 skal han så begravers
.
jeg har sat dette her på Facebook:
Til Far. Dagen det skete sidder fast i mit hjerte. det hele gik i stå og et smil blev vendt på hovedet. Aldrig har jeg følt en så umådelig smerte. af tåre i mine øjne blev mit syn let tåget. - men sig mig først, ses vi nogle sinde igen? Dagen hvorpå man siger farvel til sin egen far. ordene sidder fast men tårene render. alle de ting man tænker på for jeg nogle sinde svar. ... Tiden den går så stærkt, ja tiden kan hurtigt løbe, lige pludselig er der ikke mere tilbage, bare man kunne noget kostbart tid købe, for folk som tiden rammer, vi er let svage. - sig mig, vil jeg indhente tiden en dag?.
Hvordan vil det gå, hvad vil der ske vil jeg nogle sinde komme over sorgen, kan du hvor meget jeg savner dig se, og vil jeg mon en dag vågne op til en fredfyldt morgen. - sig mig nu, vil jeg opleve en dag uden at tænke på dig? Uden mine venner og mor, havde jeg aldrig klaret det her, men med din kærlighed, havde jeg været stærkere jeg håber du hvor meget jeg savner dig ser, og at du også min kærlighed mærker . Jeg elsker dig far tros alt ♥.♥.♥
+ Billede 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld