sjove, søde og uheldige kommentarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juni 2009

MaleneG

Hvad er de sjoveste, sødeste og knap så heldige kommentarer du har fået under din graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Honningblomst

MaleneG skriver:

Hvad er de sjoveste, sødeste og knap så heldige kommentarer du har fået under din graviditet?

De trælse husker jeg bedst og især en, synes jeg var virkelig uheldig og helt uacceptabel.
Jeg blev i  37-38 uge indlagt med meget slemme smerter i maven og jeg blev hentet i ambulance for at komme på hospitalet.
Den ene af falckmændene sad omme bagved sammen med mig og han valgte så at spørge mig hvordan jeg kunne finde på at få børn når jeg nu var så ung!!!! om jeg ikke skulle have ventet til jeg var ældre...faktisk havde jeg glemt denne kommentar, men min mor huskede mig lige på den den anden dag...det er sgu frækt synes jeg.
Ellers har jeg kun fået søde bemærkninger..
Knus Eva..

Anmeld

14. juni 2009

MaleneG

Eva skriver:

De trælse husker jeg bedst og især en, synes jeg var virkelig uheldig og helt uacceptabel.
Jeg blev i  37-38 uge indlagt med meget slemme smerter i maven og jeg blev hentet i ambulance for at komme på hospitalet.
Den ene af falckmændene sad omme bagved sammen med mig og han valgte så at spørge mig hvordan jeg kunne finde på at få børn når jeg nu var så ung!!!! om jeg ikke skulle have ventet til jeg var ældre...faktisk havde jeg glemt denne kommentar, men min mor huskede mig lige på den den anden dag...det er sgu frækt synes jeg.
Ellers har jeg kun fået søde bemærkninger..
Knus Eva..

Det var dælme frækt

Anmeld

14. juni 2009

Honningblomst

MaleneG skriver:

Det var dælme frækt

Ja, og det var rigtig ubehageligt at ligge der og skulle forsvare mit valg....øv...

Anmeld

14. juni 2009

MaleneG

Eva skriver:

Ja, og det var rigtig ubehageligt at ligge der og skulle forsvare mit valg....øv...

Ja man bør slet ikke skulle forsvare/forklare sit valg til fremmede mennesker, hvilken manglende respekt.

Anmeld

14. juni 2009

Smølf

Min mand sagde også noget uheldigt til mig da jeg var i uge 25...

Jeg sad og brokkede mig over, at jeg ikke syntes at mine bryster var vokset særlig meget under min graviditet, som andre kvinders gør...

Så svarede han for at trøste mig:
"Nej, nej skat... Det er bare fordi du ikke kan huske hvor SMÅ de var inden du blev gravid!!"...

Da han havde sagt det kunne han godt høre, at det ikke var så heldigt... og så grinede vi.

KH Neta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.